تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 17:12
کد خبر : 5152

کارگاه شروط ضمن عقد در آستارا برگزار شد

کارگاه شروط ضمن عقد در آستارا برگزار شد

جارستان-کارگاه «شروط ضمن عقد» با همت گروه مطالعات فرهنگی پویش آستارا برگزار شد.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان عصر امروز در کارگاه شروط ضمن عقد در گالری معراج اداره ارشاد آستارا اظهار کرد: این کارگاه با همت گروه مطالعات فرهنگی پویش آستارا برگزار شده است. ابوطالب جوان، برپایی کارگاه مذکور را از

جارستان-کارگاه «شروط ضمن عقد» با همت گروه مطالعات فرهنگی پویش آستارا برگزار شد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان عصر امروز در کارگاه شروط ضمن عقد در گالری معراج اداره ارشاد آستارا اظهار کرد: این کارگاه با همت گروه مطالعات فرهنگی پویش آستارا برگزار شده است.

ابوطالب جوان، برپایی کارگاه مذکور را از اقدام‌ خوب گروه مطالعات فرهنگی پویش برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی آستارا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در کارگاه مذکور اصطلاحات حقوقی از جمله عقد، مهریه عندالمطالبه و عندالاسطاعه، تمکین، نفقه، عسر و حرج، رجوع، حضانت و ولایت به منظور درک بهتر مسائل حقوقی برای شرکت‌کنندگان مطرح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا تعداد شرکت‌کنندگان در کارگاه مذکور را بالغ بر ۲۵ نفر متشکل از برادران و خواهران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در قالب کارگاه مذکور شروطی که ضمن عقد باید قید شود برای حاضران تشریح شد، گفت: توجه به امر فرهنگ در جوامع بشری موجب اصلاح مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌شود.

جوان خاطرنشان کرد: متولیان امور فرهنگی باید از نقش و جایگاه بسیار مهم اصحاب فرهنگ و هنر در تعالی فرهنگ جامعه و تلفیق آن با آموزه‌های دینی به نحو مطلوبی استفاده کنند.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.