تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1398 - 16:47
کد خبر : 51507

نشست بررسی پروژه راه آهن رشت-انزلی با حضور معاون رئیس جمهوری، وزیر راه و استاندار گیلان ایجاد

نشست بررسی پروژه راه آهن رشت-انزلی با حضور معاون رئیس جمهوری، وزیر راه و استاندار گیلان ایجاد

جارستان: نشست بررسی پروژه راه آهن رشت – کاسپین – انزلی، ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان در محل پروژه برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ در ادامه سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان گیلان، دکتر

جارستان: نشست بررسی پروژه راه آهن رشت – کاسپین – انزلی، ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان در محل پروژه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ در ادامه سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان گیلان، دکتر محمدباقر نوبخت با همراهی دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و دکتر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای پروژه احداث راه آهن رشت – کاسپین – انزلی بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

راه آهن رشت – کاسپین- انزلی – آستارا ، پروژه ای راهبردی و در مسیر کریدور شمال – جنوب در دست اجراست که اتمام و بهره برداری آن می تواند در حوزه صادرات و گردشگری تحولات خوبی را برای ایران و گیلان رقم بزند.

راه آهن رشت – انزلی به طول ۴۰ کیلومتر در ادامه مسیر راه آهن قزوین – رشت، مرکز استان گیلان را به بنادر کاسپین و انزلی متصل می کند که از نظر مبادلات تجاری و بازرگانی با کشورهای منطقه و نیز اروپایی، ترانزیت کالا و بار دارای اهمیت ویژه ای است.

زیرسازی قطعه های شش و هفت در حال انجام است و براساس توافق به عمل آمده؛ بخشی از هزینه ساخت و ارزیابی خط از ایستگاه پیربازار رشت تا بندر کاسپین را نیز سازمان منطقه آزاد انزلی تأمین می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.