تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1398 - 13:47
کد خبر : 48745

ازشایعه تاواقعیت! درانتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان گیلان چه گذشت؟

ازشایعه تاواقعیت! درانتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان گیلان چه گذشت؟

اعضای شوراهای اسلامی استان بااکثریت ارا علیرضا غفاری رابجای حامدعبداللهی بعنوان رئیس شورای اسلامی استان برگزیدند. ازشایعه تاواقعیت! درانتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان گیلان چه گذشت / اعضای شوراهای اسلامی استان بااکثریت ارا علیرضا غفاری رابجای حامدعبداللهی بعنوان رئیس شورای اسلامی استان برگزیدند. جارستان_ علی رضا غفاری ازاعضای شورای شهرلیسار به عنوان رئیس شورای

اعضای شوراهای اسلامی استان بااکثریت ارا علیرضا غفاری رابجای حامدعبداللهی بعنوان رئیس شورای اسلامی استان برگزیدند.

ازشایعه تاواقعیت! درانتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان گیلان چه گذشت /
اعضای شوراهای اسلامی استان بااکثریت ارا علیرضا غفاری رابجای حامدعبداللهی بعنوان رئیس شورای اسلامی استان برگزیدند.

جارستان_ علی رضا غفاری ازاعضای شورای شهرلیسار به عنوان رئیس شورای استان گیلان درانتخابات سال سوم هیات رئیسه شوراهای شهراستان گیلان جایگزین حامدعبداللهی عضوشورای کلانشهر رشت شد.

پیش از این حامد عبداللهی دو سال عهده دار این سمت بود.

همچنین علی اکبری به عنوان نائب رئیس و مجید رجبی و جعفر قاسمی به عنوان منشیان و حجت الله باباپور به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

شورای اسلامی استان نهادی انتخابی است که از نمایندگان شوراهای شهرستان همان استان تشکیل می‌شود.

بعدازانتشاراین خبر،شورای شهررشت درخبری ضمن ارسال تکذیبیه و فاقد وجاهت قانونی خواندن انتخابات هرگونه تغییر در راس شورای اسلامی استان را شایعه دانست و اعلام کرد:
انتخابات شورای استان فاقد وجاهت قانونی بود
امروز طی یک شایعه منتشر شده در برخی رسانه ها خبر کذب تغییر در راس شورای استان در سطح رشت منتشر گردید که از اساس کذب و نادرست میباشد چرا که با توجه به اختیارات رییس شورای استان جلسه امروز در موعد پیش از برگزاری لغو گردیده بود و حضور اعضای محترم شورای استان در جلسه امروز به صورت یک نشست فاقد وجاهت قانونی برگزار گردید.

حامد عبدالهی رییس شورای استان با اشاره به این موضوع که احترام متقابل بین اعضای شورای استان و حفظ فضای همدلی در اولویت قرار دارد اظهار داشت: به دلیل اطلاع از عدم حضور برخی از اعضای محترم و به صلاحدید و مشورت با همکاران جلسه انتخابات به تاریخ دیگری موکول و این امر با پیامک و ارسال فاکس به دفتر اعضای محترم اطلاع رسانی گردید و در جلسه مذکور که به احترام حضور برخی از همکاران برگزار گردید هیچ گونه انتخاباتی در چهارچوب و ساختار عرف و قانونی برگزار نشد و حتی کاغذ تعرفه رای نیز پخش نگردید و جلسه در قالب نشست هم اندیشی برگزار شد لذا هر گونه ایجاد تغییر در ریاست و ارکان شورای استان از اساس کذب بوده و انتشار آن مورد تایید نمی باشد.

بااین اوصاف وباتوجه به رای گیری اعضادرباره انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی استان ، به نظر می رسد انتخابات هیات رئیسه با دستور جلسه رای گیری قانونی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.