تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 - 13:09
کد خبر : 47986

اشرافی گری در شهرداری رشت!/رهن میلیاردی منزل شهردار رشت

اشرافی گری در شهرداری رشت!/رهن  میلیاردی منزل شهردار رشت

جارستان: بار دیگر اتفاقی عجیب در رشت صورت گرفته است. در حالیکه اینروزها، وضعیت مالی شهرداری رشت و بحرانهای مدیریتی آن زبانزد خاص و عام در کشور بوده و حقوق عقب افتاده و معوقات پرداخت نشده برخی از کارگران و پرسنل ،زمینه بروز آسیب های اجتماعی و روانی گسترده ای رابرای ایشان و خانواده شان

جارستان: بار دیگر اتفاقی عجیب در رشت صورت گرفته است.
در حالیکه اینروزها، وضعیت مالی شهرداری رشت و بحرانهای مدیریتی آن زبانزد خاص و عام در کشور بوده و حقوق عقب افتاده و معوقات پرداخت نشده برخی از کارگران و پرسنل ،زمینه بروز آسیب های اجتماعی و روانی گسترده ای رابرای ایشان و خانواده شان باعث شده است ،خبر شوک آور تعویض منزل استیجاری شهرداری که محل سکونت شهردار میباشد از محل بلوار گیلان واقع درگلسار رشت به خیابان ۹۸ این منطقه، همگان را در بهت فرو برد.
موضوع آنجا بغرنج میشود که بر مبنای اخبار موثق. مبلغ ودیعه و رهن منزل لاکچری مذکور حدود ۹۵۰ میلیون تومان برآورد کارشناسی گردیده و این مبلغ از بودجه شهرداری رشت برای زندگی ناصر حاج محمدی شهردار غیر بومی رشت پرداخت شده است!
صرفنظر از وجود مسکن اختصاصی شهرداری در خیابان لاکانی رشت که محل سکنای بسیاری از شهرداران قبلی از جمله محمد ابراهیم خلیلی شهردار کرجی اسبق رشت نیز بودو سکونت درآن هیچگونه بار مالی برای مجموعه شهرداری نداشت،مشخص نیست چرا و به چه دلیل شهردار جدید رشت با پرداخت مبلغ کلان نزدیک به میلیارد در این شرایط وخیم اقتصادی ،چنینی هزینه ای را به سیستم بار نموده است؟
در همین راستا بهراد ذاکری عضو شورای کلانشهر رشت با انتشار نامه خود به رییس شورای شهر در شبکه اینستاگرام به این امر واکنش نشاد داد.
جارستان آمادگی انتشار موضع آقای شهردار و سایر مراجع ذیربط را در این خصوص دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.