تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 - 16:38
کد خبر : 47261

آزمون مجازی ” کار آفرینی سازمانی ” در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود

آزمون مجازی ” کار آفرینی سازمانی ” در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود

در راستای توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه، آزمون مجازی ” کار آفرینی سازمانی ” به همت اداره آموزش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود. جارستان_ در راستای توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اداره آموزش و توسعه دانشگاه، آزمون مجازی با عنوان ” کار آفرینی سازمانی ” را با امتیاز ۲۵ساعت آموزشی، طی

در راستای توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه، آزمون مجازی ” کار آفرینی سازمانی ” به همت اداره آموزش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود.

جارستان_ در راستای توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اداره آموزش و توسعه دانشگاه، آزمون مجازی با عنوان ” کار آفرینی سازمانی ” را با امتیاز ۲۵ساعت آموزشی، طی دو مرحله پیش آزمون و آزمون اصلی برگزار می نماید.

لذا شرکت در مرحله پیش آزمون الزامی می باشد و در صورت عدم شرکت در این مرحله، افراد حق شرکت در آزمون اصلی را نخواهند داشت.

از کلیه همکاران تقاضا می شود پیش از شروع آزمون از صحت ارتباط سرویس اینترنت خود مطمئن شوند زیرا در صورت قطع اینترنت، مسوولیت به عهده شخص شرکت کننده می باشد و اداره آموزش هیچ مسوولیتی در قبال قطع سرویس اینترنت شرکت کنندگان نخواهد داشت.همچنین حتی المقدور جهت شرکت در آزمون از طریق تلفن همراه، خودداری نمایید.

بسته آموزشی در سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( اداره آموزش و توسعه، بخش دوره های آموزشی ) از یکم آبان ماه سال جاری بارگذاری می شود.

 گفتنی است: آزمون مجازی ” فرهنگ سازمانی ” شامل ۳۰سوال و ۲۰ دقیقه زمان می باشد./ و ب دا

تاریخ پیش آزمون : ۲۸ و۲۹ مهرماه

تاریخ برگزاری آزمون اصلی : ۱۹ و ۲۰ آبان ماه

زمان برگزاری آزمون : راس ساعت ۱۶ لغایت ۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.