تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 20:29
کد خبر : 46965

مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجتماعات صومعه سرا برگزار شد. جارستان_ در این مراسم که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت صومعه سرا برگزار شد، دکتر فردین مهرابیان – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سرانه اندک

مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجتماعات صومعه سرا برگزار شد.

جارستان_ در این مراسم که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت صومعه سرا برگزار شد، دکتر فردین مهرابیان – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سرانه اندک و مشکلات بخش بهداشت اظهار امیدواری کرد که با افزایش اعتبارات، شاهد شکوفایی بیشتر این بخش در استان و کشور باشیم . 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تعامل سازنده با نیروها و ایجاد انگیزه در کارکنان را سبب ارتقا سیستم و ارائه خدمات شایسته به مردم دانست و بر نقش خودسازی در این فرآیند، تاکید کرد .

معاون بهداشتی در پایان، ضمن تقدیر از زحمات دکتر حیدر محمودی چناری مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان، برای دکتر حامد ابراهیمی مدیر جدید شبکه بهداشت صومعه سرا آرزوی موفقیت کرد. 

در ادامه دکتر حیدر محمودی گزارشی از عملکرد ۱۸ ماهه خود  را ارائه داد و از همکاری همه جانبه همکاران به ویژه در اجرای برنامه بسیج ملی کنترل فشار خون قدردانی کرد.

دکتر حامد ابراهیمی نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد با همکاری و تلاش همه جانبه در راستای تعالی سیستم بهداشت ودرمان، شبکه صومعه سرا را به جایگاه بالاتری از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برسانیم./ وب دا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.