تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 16:30
کد خبر : 4681

نماینده ولی فقیه در گیلان: قاچاق بلای بزرگیست که دامن‌گیر اقتصاد کشور شده است

نماینده ولی فقیه در گیلان: قاچاق بلای بزرگیست که دامن‌گیر اقتصاد کشور شده است

جارستان-نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قاچاق بلای بزرگیست که دامن‌گیر اقتصاد کشور شده است،گفت:قاچاق تولیدات داخلی و نیروی کار کشور را به چالش کشانده است. ،آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، قاچاق را از عمده مشکلات اساسی کشور دانست و گفت:قاچاق کالا

جارستان-نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قاچاق بلای بزرگیست که دامن‌گیر اقتصاد کشور شده است،گفت:قاچاق تولیدات داخلی و نیروی کار کشور را به چالش کشانده است.

،آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، قاچاق را از عمده مشکلات اساسی کشور دانست و گفت:قاچاق کالا تاثیرات منفی بر اقتصاد کشور دارد.

وی با بیان اینکه قاچاق بلای بزرگیست که دامن‌گیر اقتصاد کشور شده است،افزود: قاچاق تولیدات داخلی و نیروی کار کشور را به چالش کشانده است.

آیت‌الله قربانی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته؛تاکید کرد:در امر مبارزه با قاچاق کالا اینجانب و مجمع ائمه جمعه گیلان حمایت و پشتیبانی صددرصدی خواهیم داشت.

رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان گزارشی از عملکرد ۶ ماهه اول سالجاری،خاطرنشان کرد:در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و کاستن دغدغه‌های معظم له در برخورد با پدیده شوم قاچاق و اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار و برنامه‌های ابلاغی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مبارزه با قاچاق کالا، برنامه‌هایی الویت‌گذاری شده که برای ۳ ماه پاییز طرح ملی مبارزه با قاچاق لوازم خانگی در سراسر کشور به اجرا در آمد.

وی گفت:این طرح در دو مرحله ارشادی و پیشگیرانه بمدت سه هفته و پس از آن اجرای برنامه نظارتی و برخورد با عاملین قاچاق و واحدهایی که قصد رعایت مقررات و قوانین مربوطه را ندارند برنامه‌ریزی شده که در همین راستا حمایت مسولین عالی استانی ازجمله ائمه محترم جمعه در اجرای موثر طرح را خواستار شد.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.