تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 16:21
کد خبر : 4671

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان: اهدا ۳ میلیارد ریال لوازم التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در گیلان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان: اهدا ۳ میلیارد ریال لوازم التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در گیلان

جارستان-معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید کمیته امداد گیلان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در حرکتی مشترک اقدام به خرید لوازم التحریر به ارزش ۳ میلیارد ریال برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت کردند. حمیدرضا امیری با قدردانی از مشارکت و کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امر خداپسندانه

جارستان-معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید کمیته امداد گیلان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در حرکتی مشترک اقدام به خرید لوازم التحریر به ارزش ۳ میلیارد ریال برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت کردند.

حمیدرضا امیری با قدردانی از مشارکت و کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امر خداپسندانه تهیه سبد تحصیلی دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: سبد تحصیلی خریداری شده بین ۵ هزار دانش آموز بی‌بضاعت توزیع می شود و هریک شامل ۳۳ قلم لوازم التحریر به ارزش ۶۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه برای خرید کل سبد تحصیلی مبلغ ۳ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی کمیته امداد و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سبدهای تحصیلی هم اکنون در حال توزیع بین ۵ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد گیلان است خاطرنشان کرد: اهدا سبد تحصیلی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار انجام می‌شود.

امیری با ابراز امیدواری از اینکه با کمک‌های بیش از پیش مردم و خیران بتوانیم فضا و شرایط مناسب‌تری را برای تحصیل بهتر دانش آموزان بی‌بضاعت فراهم کنیم تصریح کرد: هم اکنون ۱۰ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند که برای خرید سبد تحصیلی برای هر یک از این دانش آموزان مبلغ ۱۵۰ هزار تومان اعتبار نیاز است و مردم نوع دوست و نیکوکار استان امسال در مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۷۱۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مهرماه و در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود که دانش آموزان کمک های خود را در قالب ۳۰۰ هزار پاکت نیکوکاری توزیع شده در سطح مدارس استان به همنوعان بی بضاعت خود اهداء می کنند و کمک های جمع آوری شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت می شود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.