تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 13:21
کد خبر : 46522

وضعیت گیلان در حوزه آسیب‌های اجتماعی بهبود یافته است

وضعیت گیلان در حوزه آسیب‌های اجتماعی بهبود یافته است

استاندار گیلان بیان کرد: وضعیت کنونی این استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و مواد مخدر، نسبت به گذشته بهبود یافته است. جارستان_ ارسلان زارع روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی گیلان با محوریت توسعه فرهنگ قرآنی ضمن قدردانی از همه تلاشگران عرصه فرهنگی افزود: برای رشد شاخص های فرهنگی، تلاش یک

استاندار گیلان بیان کرد: وضعیت کنونی این استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و مواد مخدر، نسبت به گذشته بهبود یافته است.

جارستان_ ارسلان زارع روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی گیلان با محوریت توسعه فرهنگ قرآنی ضمن قدردانی از همه تلاشگران عرصه فرهنگی افزود: برای رشد شاخص های فرهنگی، تلاش یک قوه و یا دستگاه فرهنگی دستاورد مطلوبی نخواهد داشت مگر اینکه همه قوا و دستگاه های اجرایی در کنار هم باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش ظرفیت ۵۰۰ هزار نفری دانش آموزی و دانشجویی استان را ظرفیت عظیمی برای برنامه ریزی و اقدامات فرهنگی توصیف کرد.
زارع ضمن قدردانی از حضور مردم در برنامه های پاسداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این حضور، نشان از فرهنگ بالا و تقید این مردم به آرمان ها و ارزش های اسلامی دارد.
وی بر وجود امنیت و آرامش اجتماعی در استان تاکید کرد و این مهم را نشان از فرهنگ بالای مردم و تعامل شایسته آنان با مسئولان و همه دستگاه های اجرایی دانست.
آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت نیز در این نشست ، ترویج سبک زندگی دینی را مورد تاکید قرار داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی ظرفیتی برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه های دولتی، موسسات و گروه های فعال غیر دولتی در راستای هم افزایی و ارتقاء فعالیت های قرآنی در استان است.
فیروز فاضلی با بیان اینکه ۷۰ درصد فعالیت های قرآنی جنبه آموزشی دارد افزود: تحرک و پویایی درونی و بیرونی شورای توسعه فرهنگ قرآنی و تقویت انگیزه عوامل شورا از درون سازمان ها از مهمترین راه کارهای پیشبرد اهداف شورای توسعه فرهنگ قرآنی است.
نشست شورای فرهنگ عمومی با محوریت توسعه فرهنگ قرآنی با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد. / ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.