تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:11
کد خبر : 46147

بازدید استاندار گیلان از نمایشگاه دفاع مقدس در رشت

بازدید استاندار گیلان از نمایشگاه دفاع مقدس در رشت

ارسلان زارع استاندار گیلان از نمایشگاه گنج مقدس در میدان شهدای ذهاب رشت بازدید کرد. جارستان: در این بازدید سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و محمود قاسم نژاد سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز حضور داشتند. نمایشگاه گنج مقدس که ۳۴ غرفه دارد در ۲ بخش غرفه های فرهنگی و

ارسلان زارع استاندار گیلان از نمایشگاه گنج مقدس در میدان شهدای ذهاب رشت بازدید کرد.

جارستان: در این بازدید سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و محمود قاسم نژاد سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز حضور داشتند.
نمایشگاه گنج مقدس که ۳۴ غرفه دارد در ۲ بخش غرفه های فرهنگی و خدمات رسانی و غرفه های نمایش توانمندی یگان های نظامی و نقشه های عملیاتی دایر است.
غرفه های فرهنگی این نمایشگاه شامل عرضه کتاب ، آثار به یادگارمانده از شهدا و موکبی نمادین اربعین حسینی است.
هر روز یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی گیلان در قالب بسیج کارمندان در نمایشگاه گنج مقدس حضور می یابد.
حضور راویان برجسته کشوری ، برپایی مسابقه و سرود ، نشست کتابخوانی ، برپایی یادواره شهدا با محوریت شهید مدافع حرم بابک نوری ، ارائه خدمات ویزیت رایگان و ارائه محصولات فرهنگی از جمله برنامه های دیگر این نمایشگاه است
نمایشگاه گنج مقدس تا امروز هفتم مهرماه تا ساعت ۲۳ برای بازدید علاقه مندان دایر است.
استاندار گیلان در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : برگزاری نمایشگاه ها و آیین های گرامیداشت دفاع مقدس ، نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
ارسلان زارع افزود : هفته دفاع مقدس ، یاد آور رشادت ها ، فداکاری ها و ایثارگری های عده ای از بهترین های این ملت بزرگ یعنی شهدا است که در ۸ سال دفاع مقدس ، جانانه از میهن و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی همچنین با اشاره به وضعیت کنونی کشور و تشدید تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش گفت : نشان دادن توانمند های انقلاب اسلامی در چنین شرایطی برای اعتلای آرمان های انقلاب قطعا مایه عزت مندی بیشتر ، افزایش روحیه ایستادگی و مقاومت و امید بخشی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.