تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 13:44
کد خبر : 46015

ثبت نام هجدهمین دوره” آزمون صلاحیت بالینی ” دانشگاه علوم پزشکی گیلان آغاز شد

ثبت نام هجدهمین دوره” آزمون صلاحیت بالینی ” دانشگاه علوم پزشکی گیلان آغاز شد

ثبت نام هجدهمین دوره “آزمون صلاحیت بالینی “دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ششم مهر ماه آغاز می شود و دانشجویان واجد شرایط می توانند تا پانزدهم مهر ماه سال جاری جهت ثبت نام به سایت دانشکده پزشکی رشت مراجعه نمایند. جارستان: ثبت نام هجدهمین دوره” آزمون صلاحیت بالینی” دانشگاه از ششم مهر ماه آغاز می

ثبت نام هجدهمین دوره “آزمون صلاحیت بالینی “دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ششم مهر ماه آغاز می شود و دانشجویان واجد شرایط می توانند تا پانزدهم مهر ماه سال جاری جهت ثبت نام به سایت دانشکده پزشکی رشت مراجعه نمایند.

جارستان: ثبت نام هجدهمین دوره” آزمون صلاحیت بالینی” دانشگاه از ششم مهر ماه آغاز می شود و دانشجویان واجد شرایط می توانند تا پانزدهم مهر سال جاری جهت ثبت نام به سایت دانشکده پزشکی رشت مراجعه نمایند. 

دانشجویان قبل از ثبت نام، فایل اسکن شده مدارک خود را با حجم زیر ۳۰۰ کیلو بایت با کیفیت مناسب جهت بارگزاری تهیه نمایند. اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق سایت دانشکده پزشکی اعلام می شود.

با توجه به محدودیت ظرفیت، ثبت نام در سایت به منزله ثبت نام قطعی در آزمون نمی باشد و لیست قطعی افراد برای آزمون، متعاقبا پس از پایان ثبت نام اعلام می گردد.

آزمون صلاحیت بالینی روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه سال جاری برگزار می شود. 

ضمنا خاطر نشان می سازد که کسانی که یکسال از دوره کارورزی آنها سپری شده باشد می توانند در آزمون فوق شرکت نمایند./ وب دا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.