تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 19:44
کد خبر : 4593

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان خبر داد: حضور ۹۰۰ آمارگیر در ستاد سرشماری گیلان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان خبر داد: حضور ۹۰۰ آمارگیر در ستاد سرشماری گیلان

جارستان-رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه حدود ۱۰۶ آیتم در سرشماری اینتنرنتی پاسخ داده می‌شود، گفت: از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی آمارگیری، ۹۰۰ نفر به خیل ستاد سرشماری استان پیوستند. به گزارش ایسنا منطقه گیلان،کیوان محمدی در مراسم افتتاحیه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن،با اشاره به آغاز هشتمین دوره سرشماری در

جارستان-رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه حدود ۱۰۶ آیتم در سرشماری اینتنرنتی پاسخ داده می‌شود، گفت: از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی آمارگیری، ۹۰۰ نفر به خیل ستاد سرشماری استان پیوستند.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان،کیوان محمدی در مراسم افتتاحیه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن،با اشاره به آغاز هشتمین دوره سرشماری در گیلان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد:این دوره با ثبت نام اینترنتی استاندار گیلان به عنوان رئیس ستاد سرشماری استان به طور رسمی آغاز شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه حدود ۱۰۶ آیتم در سرشماری اینتنرنتی پاسخ داده می‌شود، افزود: تاکنون حدود ۶۰ درصد این آیتم‌ها به درستی و بدون مشکل انجام گرفته است.

وی مرحله اول سرشماری را از امروز، ۳ مهر لغایت ۲۴ مهر دانست و تصریح کرد:مرحله دوم سرشماری به روش حضوری از ۲۵ مهر لغایت ۲۵ آبان صورت می‌گیرد. از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی آمارگیری، ۹۰۰ نفر به خیل ستاد سرشماری استان پیوستند که کار آموزش آنان از هفته جاری انجام می‌شود.

مدیر اجرائی ستاد سرشماری نفوس و مسکن گیلان با بیان اینکه پیشرفت و توسعه بدون در دست داشتن آمار و اطلاعات درست و دقیق غیر ممکن است،خاطرنشان کرد:امیدواریم بتوانیم در ساختن ایرانی آباد،آزاد موفق باشیم.
خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.