تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 10:52
کد خبر : 45695

۲۳ میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در رودسر پرداخت شد

۲۳ میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در رودسر پرداخت شد

پرداخت۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با ایجاد ۵۱۵ فرصت شغلی در شهرستان رودسر شریف حسن زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر، با اشاره به اینکه تخصیص تسیهلات مشاغل خانگی به متقاضیان در شهرستان رودسر طی ماه آینده، اظهار کرد: هفت میلیارد تومان اعتبار سهم ابلاغی استان گیلان در حوزه

پرداخت۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با ایجاد ۵۱۵ فرصت شغلی در شهرستان رودسر

شریف حسن زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر، با اشاره به اینکه تخصیص تسیهلات مشاغل خانگی به متقاضیان در شهرستان رودسر طی ماه آینده، اظهار کرد: هفت میلیارد تومان اعتبار سهم ابلاغی استان گیلان در حوزه مشاغل خانگی است.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در شهرستان رودسر برای پرداخت این تسهیلات، افزود: جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رودسر برگزار و چندین طرح برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۲۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان رودسر پرداخت شده است، گفت: این میزان تسهیلات برای ایجاد ۵۱۵ فرصت شغلی پرداخت شده است.

وی همچنین به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در شهرستان رودسر نیز اشاره و تصریح کرد: در این زمینه نیز هفت میلیادر و ۳۰۰ میلیون تومان با اشتغالزایی برای ۲۳۹ نفر در رودسر به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون رودسر یادآورشد: بر اساس قانون متقاضیان دریافت تسهیلات مشاعل خانگی باید در سامانه برای دریافت کد رهگیری ثبت نام کرده و به دستگاه‌های مربوطه همانند جهاد کشاورزی، ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و فنی و حرفه‌ای و صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.