تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 9:44
کد خبر : 45671

آزمون مجازی ” نظام پیشنهادها و تجارب ” در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود

آزمون مجازی ” نظام پیشنهادها و تجارب ” در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود

در راستای توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه، آزمون مجازی ” نظام پیشنهادها و تجارب ” به همت اداره آموزش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود. جارستان: در راستای توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اداره آموزش و توسعه دانشگاه، آزمون مجازی با عنوان ” نظام پیشنهادها و تجارب ” را با امتیاز

در راستای توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه، آزمون مجازی ” نظام پیشنهادها و تجارب ” به همت اداره آموزش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود.

جارستان: در راستای توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اداره آموزش و توسعه دانشگاه، آزمون مجازی با عنوان ” نظام پیشنهادها و تجارب ” را با امتیاز ۱۵ساعت آموزشی، طی یک مرحله آزمون اصلی برگزارمی نماید.
در این خصوص،اجرای آزمون مذکور تحت هیچ عنوان قابل تمدید و یا تغییر نمی باشد.
ازاین رو، از تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقاضا می شود حتی المقدور جهت شرکت در آزمون مذکور از طریق تلفن همراه، خودداری نموده و پیش از شروع آزمون از صحت ارتباط سرویس اینترنت خود مطمئن شوند زیرا در صورت قطع اینترنت، اداره آموزش دانشگاه هیچ گونه مسوولیتی در قبال قطع سرویس اینترنت شرکت کنندگان نخواهد داشت.
 شرکت کنندگان در صورت داشتن هر گونه سووال، به رابطان آموزشی واحد خود مراجعه نموده و از تماس مستقیم با واحد آموزش دانشگاه خودداری نمایند.
بسته آموزشی در سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( اداره آموزش و توسعه، بخش دوره های آموزشی ) از دوم مهر ماه سال جاری بارگذاری شده است.
تاریخ برگزاری آزمون اصلی: از ۹۸/۷/۲۱  لغایت  ۹۸/۷/۲۲ 
زمان برگزاری آزمون : راس ساعت ۱۶ لغایت ۲۳
 گفتنی است: آزمون مجازی ” نظام پیشنهادها و تجارب ”  شامل  ۲۰ سوال و ۱۵ دقیقه زمان می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.