تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 10:14
کد خبر : 45059

اجرای مانور منطقه‌ای پدافند غیر عامل به میزبانی صنعت آب و برق گیلان

اجرای مانور منطقه‌ای پدافند غیر عامل به میزبانی صنعت آب و برق گیلان

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از اجرای مانور منطقه‌ای پدافند غیر عامل به میزبانی صنعت آب و برق استان خبر داد.

عظیم بلبل آبادی، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در استان، که با محوریت برگزاری مانور منطقه‌ای پدافند غیر عامل برگزار شد، گفت: مانور منطقه‌ای پدافند غیر عامل باید به بهترین شکل، مدیریت و اجرایی شود و برگزاری شایسته و مطلوب این مانور، مستلزم همکاری و مشارکت همه شرکت‌های صنعت آب و برق استان است.

او، با اشاره به آخرین وضعیت توزیع نیروی برق استان، افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان در میانگین کشوری، چهارمین شرکت از نظر تعداد مشترکان و دومین شرکت از نظر طول شبکه فشار ضعیف به ازای هر مشترک در سطح کشور است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: از نظر تنوع مشترکان، نزدیک به ۷۸ درصد مشترکان گیلانی را مصارف خانگی تشکیل می‌دهند که ۴۶ درصد برق مصرفی استان را به خود اختصاص داده اند.

عظیم بلبل آبادی، درباره مشکلات این شرکت گفت: یکی از مشکلات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، فرسودگی شبکه‌های توزیع است که برای بازسازی شبکه‌های فرسوده به ۹۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

در ادامه این نشست مهجوری، رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق گیلان، در گزارشی مهمترین برنامه‌های مانور منطقه‌ای پدافند غیر عامل را که با مشارکت استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان و به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد را تشریح کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.