تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 9:31
کد خبر : 44815

۷ درصد بیمه شدگان تامین اجتماعی سابقه ای بیش از ۲۰ سال دارند

۷ درصد بیمه شدگان تامین اجتماعی سابقه ای بیش از ۲۰ سال دارند

بر اساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ، ۶۲.۱۹ درصد بیمه شدگان تحت پوشش دارای سابقه برابر یا کمتر از ۱۰سال، ۳۰.۷۹ درصد دارای سابقه ۱۰ تا ۲۰ سال و ۷.۰۲ درصد دارای سابقه بیش از ۲۰ سال هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متوسط سابقه بیمه شدگان این سازمان در سال گذشته معادل ۹ سال بوده است.

بیشترین تعداد بیمه شدگان با سابقه این سازمان برابر یا کمتر از ۱۰ سال به گروه سنی ۳۴-۳۰ سال تعلق دارد که ۲۶.۶۸ درصد بیمه شدگان فعال را تشکیل می دهند.
بر این اساس، ۵۸.۴۱ درصد مردان و ۷۷.۲۷ درصد زنان، سابقه پرداخت حق بیمه برابر یا کمتر از ۱۰سال دارند.
بیشترین تعداد بیمه شده تامین اجتماعی مرد و زن که دارای ۱۰ سال سابقه یا کمتر هستند به گروه سنی ۳۴-۳۰ سال تعلق داشته که این رقم به ترتیب حدود ۲۹.۴۶ درصد و ۲۶.۳۴ درصد بیمه شدگان فعال مرد و زن را از این گروه سابقه تشکیل می دهد.
بیشترین تعداد بیمه شده دارای سابقه ۱۰تا۲۰ سال به گروه سنی ۳۹-۳۵ سال تعلق داشته که ۲۸.۴۷ درصد بیمه شدگان این گروه را تشکیل می دهد.
همچنین، بیشترین تعداد بیمه شده دارای بیش از ۲۰ سال سابقه به گروه سنی ۴۹-۴۵ سال تعلق داشته که ۳۵.۲۶ درصد بیمه شدگان را تشکیل می دهد.
بیشترین تعداد بیمه شده فعال مرد و زن که دارای سابقه بالای ۲۰ سال سابقه بیمه هستند به گروه سنی ۴۹-۴۵ سال اختصاص دارد که رقم مربوطه به ترتیب ۳۵.۲۵ درصد و ۳۵.۴۲ درصد از این گروه سابقه ای را تشکیل می دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.