تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 9:27
کد خبر : 44812

با هدف تامین منابع مالی برای تعهدات ، تسهیل در تهاتر مطالبات با تفویض اختیار به استانها در دستور کار قرار دارد

با هدف تامین منابع مالی برای تعهدات ، تسهیل در تهاتر مطالبات با تفویض اختیار به استانها در دستور کار قرار دارد

بدنبال بازدید مدیرعامل سازمان از اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، نشست مشترکی با حضور استاندار گیلان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در ادامه حضور دکتر سالاری مدیرعامل سازمان در اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، نشست مشترکی با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و مدیران تامین اجتماعی استان برگزار شد .

دکتر سالاری در این نشست با تاکید بر ضرورت تامین منابع ، اظهار داشت : درخصوص تسهیل در تهاتر مطالبات دستورالعمل ویژه ای با اختیارات خاص برای استانها ابلاغ خواهد شد .

ایشان در ادامه افزود : تلاش میکنیم تا پایان مهرماه هزینه های درمانی جاری مراکز طرف قرارداد را به روز رسانی کنیم و بابت معوقه ها نیز با دریافت مطالبات ازدولت اقدام کنیم تا بدهی جدید برایمان شکل نگیرد .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نشستهایی با وزارت بهداشت اذعان داشت : برای پرداختهای به روز به مراکز طرف قرارداد شرایطی را لحاظ نموده ایم که انجام نسخه نویسی الکترونیکی و تعدیل ضریب k از جمله آنهاست .

دکتر سالاری با تبیین راهکارها و خط مشی های لازم جهت تحقق منابع و تاکید بر ضرورت این مهم ، اظهار داشت : مکاتباتی با استانداران کشور در خصوص همکاری در این زمینه در دستور کار قرار دارد و در استان گیلان نیز مطمئناً از حمایت دکتر زارع برخوردار خواهیم بود .

دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه در آخرین ارزیابی دستگاههای خدمت رسان استان به لحاظ رضایتمندی مراجعان ، تامین اجتماعی در جایگاهی بالا قرار دارد ، این مهم را حاصل خط مشی دکتر سالاری در توجه به کرامت انسانی و پاسخگوئی به ارباب رحوع دانست و از ایشان و همکاران در تامین اجتماعی گیلان قدردانی نمود .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.