تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 13:09
کد خبر : 44719

رئیس شورای شهر رشت: برای همکارانم در شورا متاسفم

رئیس شورای شهر رشت: برای همکارانم در شورا متاسفم

جارستان :رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: برای همکارانم در شورا متاسفم، گویا شهر بدون شورا بهتر اداره می شود. اسماعیل حاجی پور شامگاه شنبه در جلسه فوق العاده شورای اسلامی رشت در جریان بررسی لایحه پروژه پارک آبی با حضور شهردار این کلانشهر و از رسمیت خارج شدن جلسه شورا افزود: بایستی امتیاز بدهم تا

جارستان :رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: برای همکارانم در شورا متاسفم، گویا شهر بدون شورا بهتر اداره می شود.

اسماعیل حاجی پور شامگاه شنبه در جلسه فوق العاده شورای اسلامی رشت در جریان بررسی لایحه پروژه پارک آبی با حضور شهردار این کلانشهر و از رسمیت خارج شدن جلسه شورا افزود: بایستی امتیاز بدهم تا اعضا در جلسه حضور یابند، سه جلسه که نیامدید، یک جلسه را هم نصفه رها کردید.

وی به کنایه اظهار داشت: ما که اهمیت سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در این کلانشهر را نمی دانیم برای چه به شورا می آییم؟ امروز در جلسه شورا هر ۱۱ نفر بودند اما اکنون در هنگام بررسی لایحه پروژه آبی با این میزان سرمایه گذاری با ورود سرمایه گذار برای اجرای این کار بزرگ، جلسه از رسمیت خارج شده است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: همین کارها را کرده ایم که شهر عقب مانده ، تاکنون سکوت کرده ام ولی از این به بعد هر اتفاقی بیفتد می گویم و برای همکارانم در شورا متاسفم، امیدوارم بعد از این کمک کنند.

به گزارش ایرنا، وی خطاب به اعضا با بیان این که دنبال تخریب چه کسی هستید زیرا مردم این کارها را نمی پذیرند، اضافه کرد: آیا برای مخالفت با پروژه پارک آبی جلسه را از رسیمت خارج می کنید؟ کار خوبی نیست، عدم پذیرش یک طرح این نیست که جلسه از رسیمت خارج شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.