تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 8:41
کد خبر : 44609

سفر دریایی از منطقه آزاد انزلی به بندر انزلی

سفر دریایی از منطقه آزاد انزلی به بندر انزلی

 رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت : با ایجاد زیرساخت های مناسب در منطقه آزاد انزلی ، نخستین خط دریایی گردشگری از منظرگاه یا اسکله تفریحی از منطقه آزاد انزلی به بندرانزلی و بالعکس افتتاح شد. رضا مسرور با اشاره به ظرفیت های متنوع گردشگری گیلان و منطقه آزاد ،

 رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت : با ایجاد زیرساخت های مناسب در منطقه آزاد انزلی ، نخستین خط دریایی گردشگری از منظرگاه یا اسکله تفریحی از منطقه آزاد انزلی به بندرانزلی و بالعکس افتتاح شد.

رضا مسرور با اشاره به ظرفیت های متنوع گردشگری گیلان و منطقه آزاد ، بهره گیری حداکثری از فرصت های شناخته نشده در گردشگری دریایی استان را خواستار شد و افزود : چنین زیرساختی را می توان در سواحل چمخاله ، تالش و آستارا ایجاد کرد و گردشگری دریایی در گیلان را توسعه داد.
وی اضافه کرد : با توجه به ظرفیت مختلف گردشگری در استان ، با همکاری استاندار جدید و نهادهای مربوط ، این توانمندیها عملیاتی می شوند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت : وجود زیرساخت پایه اصلی هر نوع سرمایه گذاری است ، چراکه با توجه به هوشمندی سرمایه گذار، این افراد در نقطه ای فعالیت
می کنند که همه امکانات، وجود داشته باشد.
رضا مسرور با اشاره به مجتمع بندری کاسپین به عنوان مهمترین زیرساخت این منطقه افزود : این مجتمع بندری در آینده از افتخارات کشور خواهد بود زیرا ظرف چند ماه ۵۲ فروند کشتی تجاری در این مجتمع پهلوگیری کرد و ما در این مدت با استقبال خوب سرمایه گذاران ، بازرگانان و تولیدکنندگان کشور مواجه شدیم.
وی با بیان اینکه در پرتو تلاش های همکاران ما در حوزه صنعت طی سالهای اخیر ۷۰ واحد راکد و نیمه فعال ، فعال شد و به چرخه تولید کشور بازگشت افزود : از یک میلیارد دلار صادرات مناطق آزاد ایران ، ۴۰۰ میلیون دلار متعلق به تولیدکنندگان منطقه آزاد انزلی است که این امر نشان دهنده تلاش مشترک بخش خصوصی و کارکنان این سازمان است و ما این رویکرد را ادامه خواهیم داد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به افتتاح ۲۱ طرح عمران و بهسازی روستایی در منطقه آزاد گفت : این طرح ها با همکاری شوراهای هر روستا برای ایفای مسئولیت اجتماعی این سازمان و ارتقاء سطح کیفی زندگی در این منطقه اجرا شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.