تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 10:38
کد خبر : 44517

آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

طی مراسم باشکوهی باحضور مدیران تامین اجتماعی گیلان و اعضای هیات مدیره کانونهای بازنشستگی ، از مستمری بگیران نمونه استان تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان از سه مستمری بگیر نمونه استان که بر اساس شاخصها و مولفه های تعیین شده و بدنبال شرکت در فراخوان صورت گرفته بعنوان چهره های برتر بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان برگزیده شده بودند تجلیل گردید .

دراین برنامه که با اجرای بخشهای متنوع و شاد از جمله اجرای موسیقی زنده و… همراه بود جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر محمدحسین شهدی نژاد مدیردرمان تامین اجتماعی استان و اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان گیلان به ایراد سخنرانی پرداختند .

مجید مجمدپور از فعالان عرصه رسانه و مدرس دانشگاه و مولف چندین کتاب و مقاله ، رحمت زمانی قهرمان ، مربی و داور بین المللی در رشته کاراته و انوش قربانی قهرمان پرس سینه کشور و فعال رشته پهلوانی و زورخانه ای سه برگزیده نمونه این مراسم بودند که طی آئین باشکوهی با اهداء لوح ، تندیس و هدیه ای از آنان تجلیل شد .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.