تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 21:22
کد خبر : 44389

فرماندار آستانه: همدلی و اتحاد ملی، دشمنان را مایوس می‌کند

فرماندار آستانه: همدلی و اتحاد ملی، دشمنان را مایوس می‌کند

جارستان : فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران تمام توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را از بین برده و آنها را مایوس می کند. رحیم حیدری روز یکشنبه در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرای این شهرستان افزود: کشور ما در طول دوران انقلاب

جارستان : فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران تمام توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را از بین برده و آنها را مایوس می کند.

رحیم حیدری روز یکشنبه در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرای این شهرستان افزود: کشور ما در طول دوران انقلاب به دستاوردهای عظیمی در بخش های مختلف  دست یافته و امروز ایران اسلامی از جایگاه ویژه ای در دنیا برخوردار است.

وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت یادگار ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر است و به ما فرصت داده شده تا زیر سایه خون شهیدان به مردم خدمت کنیم.

وی این هفته را فرصت خوبی برای تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی دانست و از همه مسئولان خواست تا خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه فعالیت های خویش قرار دهند.

در این آیین از ۵۳ کارمند و ۱۴ مدیر نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان آستانه اشرفیه تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش ایرنا ، فرماندار آستانه اشرفیه در حاشیه برگزاری این آیین در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، به بهره برداری از ۲۱ پروژه عمرانی ، خدماتی و تولیدی  به مناسبت هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها ۱۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته حیدری ، پروژه های عمرانی هفته دولت این شهرستان در زمینه هایی چون آسفالت راه های روستایی ، اجرای طرح های هادی ، احداث ساختمان ، نصب و راه اندازی دیزل پمپاژ، خانه روستایی ، سالن ورزشی ،طرح های میراث فرهنگی و … به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح شش طرح تولیدی و خدماتی در این شهرستان گفت: با افتتاح این طرح ها که توسط بخش خصوصی به انجام رسیده برای بیش از ۶۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.