تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 20:06
کد خبر : 44217

مومنی زاده فرماندار رشت :در هفته دولت، ۶۱۵ پروژه عمرانی در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد

مومنی زاده فرماندار رشت :در هفته دولت، ۶۱۵ پروژه عمرانی در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد

جارستان : فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در هفته دولت سالجاری ۶۱۵ پروژه با اعتبار ۳۷۳ میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد، گفت: مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده هزار و ۴۷۷ نفر است که شامل ۸۲۳ اشتغال موقت و ۶۵۴ اشتغال دائمی است. میرشمس مومنی زاده امروز در جلسه

جارستان : فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در هفته دولت سالجاری ۶۱۵ پروژه با اعتبار ۳۷۳ میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد، گفت: مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده هزار و ۴۷۷ نفر است که شامل ۸۲۳ اشتغال موقت و ۶۵۴ اشتغال دائمی است.

میرشمس مومنی زاده امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: با اشاره به در پیش بودن هفته دولت که به نام شهیدان باهنر و رجایی نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است طرح ها و پروژه های عمرانی که طی یکسال گذشته برنامه ریزی شده، به بهره برداری برسد و در خدمت مردم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سالجاری ۶۱۵ پروژه با اعتبار ۳۷۳ میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد، افزود: از این تعداد ۴۵ پروژه با اعتبار ۲۲۷ میلیارد تومان متعلق به بخش خصوصی است و ۵۷۰ پروژه با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان هم توسط بخش دولتی به بهره برداری می رسد یا وارد فاز اجرایی می شود.

به گزارش ایسنا ، فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ۹۳ درصد تعداد پروژه های هفته دولت مربوط به بخش دولتی و ۷ درصد پروژه ها مربوط به بخش خصوصی است، گفت: مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده هزار و ۴۷۷ نفر است که شامل ۸۲۳ اشتغال موقت و ۶۵۴ اشتغال دائمی است.

مومنی زاده بیان کرد: پروژه های قابل افتتاح مربوط به دستگاه های اجرایی توزیع برق، راهداری، شهرداری، جهادکشاورزی، بهداشت، میراث فرهنگی، بهزیستی، کمیته امداد، برق منطقه ای، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، ورزش و جوانان،بنیاد مسکن، منطقه آزاد انزلی، گاز، فنی و حرفه ای و… است.

وی ادامه داد: بیشترین پروژه های قابل افتتاح مربوط به ۱۷۲ پروژه در حوزه کمیته امداد، ۱۶۱ پروژه مخابراتی، ۷۴ پروژه توزیع برق، ۴۱ پروژه راه و شهرسازی، ۲۴ پروژه بنیاد مسکن و… است.

مومنی زاده بیان کرد: امسال به نام سال رونق تولید نامگذرای شده که جهت تحقق این امر باید واحدهای صنعتی، تولیدی و سرمایه گذاری را فعال کنیم لذا ارزشمندترین کار در مدت زمان باقی مانده از سالجاری این است تا با تلاش حداکثری جهت فعالسازی واحدهای نیمه فعال، چرخ رونق تولید را سرعت بخشیم.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات دولت، خاطرنشان کرد: همه مسئولان در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره باید اقدامات دستگاه های خود را به اطلاع مردم برسانند  و خدمات دولت را تشریح کنند.

مومنی زاده تصریح کرد: انتظار این است که همزمان با آغاز هفته دولت شنبه، ۲ شهریورماه همه مدیران اجرایی شهرستان راس ساعت ۸ در فرمانداری حضور یابند تا با وسیله نقلیه عمومی ابتدا ضمن تجدید میثاق با شهدای گرانقدر، برای افتتاح رسمی در محل پروژه ها حضور یابیم.

وی با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اسفندماه سالجاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با شعار «گام دوم انقلاب، بی طرفی، انسجام ملی» همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود که در این راستا انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی همراه و همگام با فرمانداری مشارکت فعال داشته باشند.

فرماندار شهرستان رشت گفت: «مشارکت»، «امنیت»، «سلامت» و «رقابت» چهر رکن اساسی در انتخابات است که «مشارکت» مهمترین امر در برگزاری انتخابات است و دشمنان با توطئه هایی درصدد کمرنگ کردن آن هستند لذا فرمانداری به دنبال این است که بستری را فراهم کند تا آحاد مردم با حضور گسترده خود انتخابات پرشوری را فراهم آورند.

مومنی زاده خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات کشور از اردیبهشت ماه سالجاری تشکیل شد و فعالیت خود را رسما آغاز کرد، در شهرستان رشت هم جلسات ستاد انتخابات در حال برگزاری است که براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات همه ادارات و نهادها موظف هستند در جهت برگزاری انتخابات کارکنان، امکانات و تجهیزات خود را در اختیار مجموعه فرمانداری قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.