تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 9:32
کد خبر : 44159

ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه پیش بینی شده الزامیست

ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه پیش بینی شده الزامیست

طی نشست مشترکی با حضور مدیران تامین اجتماعی و اعضای انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان گیلان ، راهکارهای اجرای سریع ثبت نام این گروه از بیمه شدگان در سامانه رفاهی بررسی گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، محمدعلی کریمی رئیس اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی اداره کل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با بیان اینکه از مجموع بیش از سی هزار نفر بیمه شده کارگر ساختمانی استان ، تعداد ۱۰۶۴۴ نفر هنوز در سامانه رفاهی  ثبت نام ننموده اند اظهار داشت : با توجه به اینکه بیمه شدگان این گروه در پرداخت حق بیمه از کمک دولت بهره میبرند ، استفاده از این سهمیه براساس دستورالعمل ابلاغی منوط به ثبت نام و تایید درسامانه رفاهی وزارتخانه گردیده است .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تاکید بر لزوم ارائه نقطه نظرات برای به اشتراک گذاشتن دیدگاهها و طراحی مکانیزمی شفاف برای تحقق امر با کمترین اختلال ، افزود : در طول بیش از یک دهه از تصویب قانون بیمه کارگران ساختمانی به دفعات شاهد اصلاحات ، تغییرات و بعضاً توقف دراجرای آن بوده ایم که لزوم ساماندهی حجم بالای مخاطبین این قانون و منابع مورد نیاز در سطح کشور از دلایل آن میباشد .

ایشان با بیان اینکه بیمه شدگان تامین اجتماعی در گروه کارگران ساختمانی بمنظور جلوگیری از اختلال در فرایند شمولیت و بیمه پردازی باید در اسرع وقت در سامانه رفاهی مربوطه ثبت نام نمایند اظهار داشت : این فرصت تنها تا پایان شهریورماه تعیین گردیده و باید تلاش نمود تا به نحو شایسته اجرا گردد تا کمترین میزان نارضایتی در امور بیمه شدگان را داشته باشیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه عدم ثبت نام و طی مراحل تایید و… منجر به حذف بیمه شدگان خواهد گردید اذعان داشت : انجمن های صنفی کارگران ساختمانی در شهرهای مختلف اصلی ترین و مطمئن ترین مسیر دسترسی به این قشر است که به همین منظور درصدد هستیم تا با تعامل و هماهنگی لازم و استفاده از ظرفیت و توانمندی این تشکل ، ازحقوق بیمه شدگان صیانت نمائیم .

خاطر نشان میسازد بیش از ۱۰ هزار بیمه شده گروه کارگران ساختمانی ثبت نام نشده استان تنها تا پایان شهریورماه فرصت دارند تا درسامانه رفاهی تعیین شده اطلاعات درخواستی را درج نمایند .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.