تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 0:23
کد خبر : 44143

انتظار مردم گیلان از نوبخت !!

انتظار مردم گیلان از نوبخت !!

جارستان استان گیلان نزدیک به ۲ ماه است در گیر و دار تعیین استاندار جدید است ، هر روز از گوشه و کنار گزینه ای مطرح می شود و در آستانه هر یکشنبه و چهارشنبه استان در تب و تاب تصمیم هیاءت دولتی است که یک گیلانی نیز جزء تصمیم گیران اصلی آن است ،

جارستان

استان گیلان نزدیک به ۲ ماه است در گیر و دار تعیین استاندار جدید است ، هر روز از گوشه و کنار گزینه ای مطرح می شود و در آستانه هر یکشنبه و چهارشنبه استان در تب و تاب تصمیم هیاءت دولتی است که یک گیلانی نیز جزء تصمیم گیران اصلی آن است ، این زمان دو ماهه در حالی سپری می شود که شاید امکان استفاده بهینه تر با انتصاب استاندار وجود داشت اما یک‌ ویژگی مهم با خود به همراه داشت و آن آشکار شدن مطالبه مردم در استفاده از گزینه بومی بود ، ا‌کنون بعد از دو ماه پر تلاطم تقریبا همه فعالین و صاحب نظران سیاسی با بازخوردهایی که از مردم‌دریافت کردند به این نتیجه رسیده اند که گزینه بومی شرایط بهتری برای استان رقم خواهد زد ، تا جایی که خود نوبخت هم در کنفرانس خبری خود در استان اذعان نمود که گزینه بومی در شرایط کنونی کمک بیشتری خواهد کرد .
جدا از دلایل متعدد برای انتصاب و انتخاب استاندار بومی روی سخن با نوبخت مرد متنفذ گیلانی در کابینه دولت تدبیر و امید است ، امروز همه مردم گیلان و حتی ایران به میزان نفوذ این کهنه سیاست مدار در دولت آگاهی دارند و قطعا همه نگاه مردم در گیلان معطوف به اوست . و از خود سوال می پرسند آیا نوبخت صدای مردم استان خود را که این روزها بسیار هم بلند است شنیده است ؟
با اینکه نوبخت تلاش می کند در حوزه های دیگر دولت متناسب با اختیار قانونی ورود کند اما همانطور که راه آهن گیلان ، آزاد راه منتهی به گیلان ، تصفیه خانه آب شرب رشت و چندین پروژه زیربنایی دیگر این استان برای او از اهمیت خاصی برخوردار بود انتصاب استاندار و مطالبه این مردم‌نیز برای او قطعا باید از درجه اهمیت زیادی برخوردار باشد . مطالبه ای که آینده استان تا پایان دولت را رقم خواهد زد . تصمیم عجیب وزرات کشور در عدم تعیین استانداران بومی چگونه می تواند در مازندران و آذربایجان و چند استان دیگر با تبصره مواجه شود اما در مورد استان گیلان ، استانی که بیشترین رای را به دولت داده است و نوبخت بعنوان یکی از قدرتمند ترین اعضای کابینه در دولت حضور دارد و به سادگی می‌ تواند صدای مردم را به گوش رییس جمهور برساند شامل این تصمیم نشود .
نوبخت سابقه چهار دوره حضور در مجلس و دو دوره پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری بعنوان یکی از اصلی ترین اعضای کمپین انتخاباتی روحانی دارد و کاملا با مطالبات مردم و جنس مطالبه مردم آشناست و امروز همه مردم چشم انتظار تصمیم و پیگیری مطالبه مردم از سوی این گیلانی خوش چهره کابینه هستند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.