تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 9:17
کد خبر : 43861

رشد سه برابری درصد افزایش مستمری بگیران به نسبت بیمه شدگان در تامین اجتماعی گیلان

رشد سه برابری درصد افزایش مستمری بگیران به نسبت بیمه شدگان در تامین اجتماعی گیلان

تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان طی شش سال با بیش از ۵۳ درصد رشد به ۱۲۸۰۰۰ نفر رسیده است .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به مطلب فوق ، اظهار داشت : با افزایش گروههای بیمه ای تحت پوشش و اشاعه فرهنگ بیمه در قشرهای مختلف جامعه ، تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی گیلان از ۳۵۰۳۲۲ نفر در سال ۹۲ به ۴۱۴۳۷۵ نفر در خردادماه سالجاری افزایش یافته است که بیانگر رشد ۱۸/۲ درصدی طی شش سال میباشد .

ایشان با بیان اینکه درهمین مدت تعداد مستمری بگیران تحت پوشش از ۸۳۲۵۹ نفر به ۱۲۷۷۸۳ نفر افزایش نشان میدهد افزود : این رقم بیانگر رشدی معادل ۵۳/۴ درصد است که خود نشان دهنده گسترش حجم تعهدات بلندمدت و نسبت آن در مقایسه با مبالغ ناشی از افزایش حق بیمه میباشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این گزارش با تحلیل نسبت پشتیبانی موجود بعنوان کمترین میزان در سطح کشور ، اذعان داشت : تنها در مدت شش سال گذشته شاهد رشد سه برابری درصد افزایش مستمری بگیران به نسبت بیمه شدگان بوده ایم که عواملی همچون سالمندی استان ، بالارفتن شاخصهای سلامت و امید به زندگی ، مهاجرت به گیلان پس از فراغت از کار بدلیل شرایط  مناسب اقلیمی و … از مهمترین دلایل این تغییر است .

خاطر نشان میسازد درحال حاضر بیش از ۴۱۵ هزار بیمه شده و افزون بر ۱۲۸ هزار مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان میباشند .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.