تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 13:50
کد خبر : 4319

ابراهیم از بالای دیوار وارد خانه شد و با تهدید چاقو مرا آزار و اذیت کرد / این مرد در حکم عجیب تبرئه شد

ابراهیم از بالای دیوار وارد خانه شد و با تهدید چاقو مرا آزار و اذیت کرد / این مرد در حکم عجیب تبرئه شد

جارستان-مردی که متهم بود زن جوان را دو هفته در خانه اش زندانی کرده و به او تجاوز کرده بود در حکم عجیبی کاملا تبرئه شد. این متهم در حالی بی گناه شناخته شده که بخاطر جدی بودن اتهامش بدون سپردن وثیقه در زندان بسر می برد. به گزارش رکنا، چهاردهم بهمن ماه ۹۴ زن

جارستان-مردی که متهم بود زن جوان را دو هفته در خانه اش زندانی کرده و به او تجاوز کرده بود در حکم عجیبی کاملا تبرئه شد.

این متهم در حالی بی گناه شناخته شده که بخاطر جدی بودن اتهامش بدون سپردن وثیقه در زندان بسر می برد.
به گزارش رکنا، چهاردهم بهمن ماه ۹۴ زن جوانی به پلیس آگاهی ورامین رفت و از یک مجرم سابقه دار به نام ابراهیم شکایت کرد.
وی گفت: از سه ماه قبل ابراهیم که خلافکار و در محله گل تپه ورامین به دالتون معروف است برایم مزاحمت ایجاد می کرد. او چندین بار با تهدید چاقو مرا از مقابل خانه مان ربود و به خانه اش برد و به شدت کتک زد. او قصد داشت مرا آزار بدهد که مقاومت کردم . او حتی یکبار از روی دیوار به خانه ام وارد شد و با تهدید اسلحه مرا سوار موتورش کرد و با خود برد. او در خانه اش با تهدید چاقو مرا آزار داد و از من فیلم گرفت و تهدیدم کرد اگر شکایت کنم فیلم را پخش می کند و آبرویم را می برد تا اینکه آخرین بار مرا ربود و به مدت دو هفته در دخمه شیطانی اش زندانی کرد.
این زن همچنین شاهدی را معرفی کرد که او را دیده بود هراسان از دست ابراهیم می گریخت.با شکایت زن جوان مرد ۳۵ساله که ۷ سابقه کیفری در پرونده اش دارد بازداشت شد.
وی صبح سه شنبه ۹ شهریور ماه در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. ولی در این جلسه زن جوان حاضر نشد.
ابراهیم در دفاع از خودش گفت: من به زن جوان علاقه مند بودم و می خواستم با او ازدواج کنم به همین خاطر او را به مدت دو هفته در خانه ام نگه داشتم. ولی من او به او تجاوز نکردم واو را کتک هم نزدم . بعد از اینکه فهمیدم او قبلا ازدواج کرده و فرزند دارد او را رها کردم تا به خانه اش برگردد.
این مرد سپس ادعای تازه ای مطرح کرد و گفت: خانواده من و خانواده این زن از ۱۰سال قبل با هم اختلاف دارند و حالا این زن به همین خاطر از من شکایت کرده است.
بنا به این گزارش؛ قضات عالیرتبه در حکم عجیبی این مرد را در هیچ اقدامی نه آدم ربایی،نه گروگانگیری،نه تجاوز به زن جوان و نه حتی نه در رابطه نامشروع گناهکار نشناختند و او را تبرئه کردند.

رکنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.