تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 9:35
کد خبر : 43065

بهبود زیرساخت های بهداشت و درمان گیلان

بهبود زیرساخت های بهداشت و درمان گیلان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در نشست مشترک با اعضای شورای بهداشت و درمان نیروی‌های مسلح گیلان، بهبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان را در گرو همدلی، تفکر بسیجی و عزم جهادی دانست.

ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: وجود زیرساخت‌های قدیمی و فرسوده، وجود اورژانس‌های با قدمت بالای ۵۰ سال، پراکندگی در واحد‌های درمانی و اداری و همچنین عدم وجود بیمارستان جنرال و کلینیک ویژه در استان، دانشگاه را با مسایلی رو به رو کرده که برای رفع آن نیاز به عزم جدی وجود دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطر نشان کرد: در عین حال که برطرف کردن مسایل اورژانسی در الویت دانشگاه است، مدیران باید به بهبود زیرساخت‌های نرم افزاری و فرایند‌های نهادینه شده در دانشگاه توجه داشته باشند.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی، گذشت، عزم جهادی و تفکر بسیجی برای بهبود روند ارایه خدمات هستیم و تمام تلاش‌ها باید در جهتی باشد که بار مشکلات را از دوش مردم کم کند.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که باید با رفع مسایل پیش رو موجبات رضایت خداوند و مردم را فراهم کرد، تصریح کرد: مسوولان و دلسوزان باید برای جبران عقب افتادگی‌های گذشته اهتمام داشته باشند، با گذشت زمان، عدم توجه به این مساله قابل جبران نخواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.