تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 17:34
کد خبر : 42437

کشف شش تن چوب قاچاق در آستانه اشرفیه

کشف شش تن چوب قاچاق در آستانه اشرفیه

فرمانده نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط شش تن چوب قاچاق در منطقه دهشال بخش مرکزی این شهرستان خبر داد. جارستان : سرهنگ روشن قلب ارزش این میزان چوب قاچاق را ۱۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان چوب قاچاق از نوع پلت سفید، توسکا و اوجا بوده که از دو

فرمانده نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط شش تن چوب قاچاق در منطقه دهشال بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

جارستان : سرهنگ روشن قلب ارزش این میزان چوب قاچاق را ۱۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان چوب قاچاق از نوع پلت سفید، توسکا و اوجا بوده که از دو دستگاه نیسان کشف شده است.

وی افزود: در رابطه با این پرونده دو نفر از متهمان توسط مأموران نیروی انتظامی منطقه دستگیر شده اند؛ همچنین با تلاش مأموران گشت یگان امداد و آگاهی این شهرستان ۱۹ هزار و ۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق (گازوئیل) به ارزش ۹۵ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون و دو دستگاه خودرو نیسان کشف شد.

به گفته سرهنگ روشن قلب کشف این مقدار سوخت قاچاق در منطقه جسیدان شهر آستانه اشرفیه صورت گرفته و متهمان ۴۳، ۵۲ و ۵۶ ساله نیز در این رابطه دستگیر شده اند.

وی همچنین به دستگیری یک سارق در بخش بندرکیاشهر اشاره کرد و گفت: این سارق ۳۶ ساله حین سرقت از یک مدرسه توسط مأمورین نیروی انتظامی بندرکیاشهر دستگیر و به شش فقره سرقت نیز اعتراف کرده است.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در ۳۵ کیلومتری شرق استان گیلان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.