تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 17:04
کد خبر : 42410

ماهانه ۴۵۰۰ تن زباله در شهرستان رودسر تولید می شود

ماهانه ۴۵۰۰ تن زباله در شهرستان رودسر تولید می شود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: ماهانه ۴۵۰۰ تن زباله در شهرستان رودسر تولید می شود. جارستان : علی محمد پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر در همایش دهیاریها و شهرداریها شهرستان رودسر با بیان اینکه میزان تولید زباله براساس سرانه جمعیتی شهرستان بالغ بر ۴۵۰۰ تن در ماه است، گفت: از

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: ماهانه ۴۵۰۰ تن زباله در شهرستان رودسر تولید می شود.

جارستان : علی محمد پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر در همایش دهیاریها و شهرداریها شهرستان رودسر با بیان اینکه میزان تولید زباله براساس سرانه جمعیتی شهرستان بالغ بر ۴۵۰۰ تن در ماه است، گفت: از این میزان ۳ هزار تن جمع آوری و به شکل ناقص مدیریت می شود.

وی افزود: هزار و ۵۰۰ تن زباله به شکل سرگردان در عرصه های طبیعی رها و پس از اولین بارندگی های شدید فصلی از طریق رودخانه ها به دریا می رسد.

محمدپور با تشریح وضعیت نامناسب مدیریت پسماند در شهرستان و بر شمردن علل و عوامل مبتلا به شهرستان در حوزه پسماند، همچون نقایص ساختاری، فنی و مدیریتی کارخانه کمپوست، فقدان جایگاه دفن متمرکز  اصولی و … از مسئولین خواست دست مدیران اجرایی پسماند ( دهیاران و شهرداران ) را از طریق تامین اعتبار و تجهیزات مورد نیاز برای رفع معضل پسماند شهرستان رودسر که هم اکنون به وضعیت قرمز رسیده است را بگیرند.

ایسنا/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.