تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 16:25
کد خبر : 41972

پلیس مانع خودکشی مرد ۴۰ ساله شد

پلیس مانع خودکشی مرد ۴۰ ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت: با اقدام به موقع ماموران پلیس در شهرستان رضوانشهر مردی ۴۰ ساله که قصد خودکشی داشت از مرگ نجات یافت.

جارستان: سرهنگ جوانمردی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در رضوانشهر قصد خودکشی از بالای پل عابر پیاده واقع در روبروی اداره آموزش و پرورش این شهرستان را دارد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل متوجه شدند مردی به بالای پل عابرپیاده رفته و با داد و فریاد قصد دارد خود را از بالای پل به پایین پرت کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر تصریح کرد: در همان لحظات اولیه با حضور به موقع ماموران و اعزام تیم مذاکره کننده پلیس، نامبرده به آرامش دعوت و با صحبت‌های صورت گرفته و قول مساعد به وی برای رسیدگی به مشکلات، از اقدام خود صرفه نظر کرده و موضوع ختم به خیر شد.

وی تصریح کرد: دلیل اصلی اقدام این فرد برای خودکشی، اختلاف ملکی با اقوامش بود که این موضوع در مراجع قضایی در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: هرگاه زنگ مرکز فوریت‌های پلیسی به صدا در می‌آید ماموران با حساسیت و سرعت عمل خود سعی می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک مردم بروند که در این مورد خاص نیز حضور به موقع ماموران انتظامی و تیم مذاکره کننده پلیس، از وقوع یک حادثه دلخراش جلوگیری شد.

 

 

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.