تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 11:06
کد خبر : 41528

مشارکت بیش از ۱۸۰ رسانه در رزمایش حافظان حجاب در گیلان

مشارکت بیش از ۱۸۰ رسانه در رزمایش حافظان حجاب در گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری رزمایش رسانه‌ای حافظان حجاب در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۸۰ رسانه در این رزمایش مشارکت دارند. به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، مهدی پارسا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن با هدف و برنامه جامعی به دنبال خدشه‌دار کردن حجاب بانوان ایرانی است اظهار

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری رزمایش رسانه‌ای حافظان حجاب در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۸۰ رسانه در این رزمایش مشارکت دارند.

به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، مهدی پارسا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن با هدف و برنامه جامعی به دنبال خدشه‌دار کردن حجاب بانوان ایرانی است اظهار کرد: رسانه ها ظرفیت عظیمی در حوزه عفاف و حجاب هستند که باید با بهره‌گیری از آن‌ها در راستای تقویت و نهادینه کردن حجاب گام برداشت.

وی با بیان اینکه رزمایش رسانه‌ای حافظان حجاب با همکاری فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای گیلان همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود، افزود: رزمایش رسانه‌ای حافظان حجاب تا ۲۲ تیر ادامه دارد و هر یک از رسانه های رسالت خود را در غالب عکس، خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و … با موضوع عفاف و حجاب و پاسداری از آن حریم خانواده در این رزمایش انجام می دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تأکید بر اینکه باید بدانیم که امروز گسترش فرهنگ عفاف و حجاب یک مطالبه عمومی است، تصریح کرد: طرح گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مختص به یک حوزه نیست و باید همت عمومی و عالی را برای گسترش این فرهنگ در جامعه ایجاد کنیم.

پارسا با بیان اینکه عفاف و حجاب از موضوعاتی است که شبانه‌روز توسط دشمن و رسانه‌های امپراتوری دروغ کوبیده می‌شود ادامه داد: غرب و رسانه‌های مواجب‌بگیر آن، زن را تنها ابزار می‌دانند و چیزی از زن فرهیخته علمی و اجتماعی و با مشارکت در فعالیت‌های سیاسی و تربیتی نمی‌فهمند.

وی برگزاری میزگرد رسانه ای با موضوع نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تجلیل از بانوی امربه معروف و نهی از منکر خمامی، برگزاری رزمایش رسانه‌ای حافظان حجاب و … را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.