تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 12:38
کد خبر : 41453

گیلان صدرنشین لیگ تکواندو نوجوانان کشور شد

گیلان صدرنشین لیگ تکواندو نوجوانان کشور شد

رئیس هیات تکواندو استان : دیدارهای هفته اول و دوم از گروه اول مسابقات لیگ نوجوانان پسر جام آینده سازان المپیک در تهران برگزار شد که تیم یزدان رشت با برتری برابر رقبای خود در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت. محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم تکواندو

رئیس هیات تکواندو استان : دیدارهای هفته اول و دوم از گروه اول مسابقات لیگ نوجوانان پسر جام آینده سازان المپیک در تهران برگزار شد که تیم یزدان رشت با برتری برابر رقبای خود در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم تکواندو نوجوانان یزدان رشت در هفته اول این رقابت ها به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که در نهایت توانست حریفش را با نتیجه هشت بر دو شکست دهد.

وی ادامه داد: تیم تکواندو باشگاه یزدان رشت در هفته دوم این رقابت ها نیز رو در روی مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه قرار گرفت که در نهایت توانست برابر این حریفش با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شود.

وی بیان کرد: با توجه به نتایج کسب شده در پایان دیدارهای هفته دوم رقابت های لیگ تکواندو نوجوانان پسر کشور، تیم باشگاه یزدان نماینده گیلان با کسب شش امتیاز و تفاضل ۱۶ صدرنشین است، هیات تکواندو شهرستان فردیس با شش امتیاز و تفاضل ۱۰ در رده دوم قرار گرفت و پاس قوامین نیز با شش امتیاز و تفاضل ۱۰ جایگاه سومی را به خود اختصاص داد.

رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: تیم باشگاه یزدان رشت در گروه اول رقابت های بیست و دومین دوره مسابقات لیگ نوجوانان پسر کشور با تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب، هیات تکواندو استان همدان، تیم هیات تکواندو استان فارس، تیم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، سماء دانشگاه آزاداسلامی، پارسیان بوشهر، هیات تکواندو شهرستان فردیس، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیات تکواندو شهرستان محمدیه و لوازم خانگی کن هم‌گروه است.

در ببست و دومین دوره رقابت های لیگ تکواندو نوجوانان پسر کشور جام آینده سازان المپیک، ۲۲ تیم حضور دارند که در دو گروه به صورت متمرکز با هم رقابت و در نهایت چهار تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کنند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.