تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 9:28
کد خبر : 41402

دستفروشان کلانشهر رشت ساماندهی شوند

دستفروشان کلانشهر رشت ساماندهی شوند

نائب رییس شورای اسلامی رشت با اشاره به درگیری بین نیروی سد معبر شهرداری این کلانشهر با یک دستفروش گفت: ضروریست تا ساماندهی دستفروشان رشت در دستور کار قرار گیرد.

رضا رسولی غروب دوشنبه در جلسه شورای اسلامی رشت اظهار داشت: بایستی با همکاری و تعامل برای ساماندهی دستفروشان این کلانشهر کاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: محلی در ابتدای پیاده راه فرهنگی رشت وجود دارد که می تواندمکان مناسبی برای ساماندهی دستفروشان باشد.

نایب رییس شورای اسلامی رشت با بیان اینکه کسبه در این کلانشهر هم، از وضعیت دستفروشی ناراضی هستند، افزود: آنها انتظار دارند که محیط مناسبی برای کاسبی و درآمدزایی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع مهم توجه به کیفیت انجام عملیات آسفالت در رشت، خاطر نشان کرد: شورای پنجم اولین شوراییست که برنامه عملیاتی را برای بهبود کیفیت آسفالت تهیه کرده که بایستی برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

بهراد ذاکری از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با انتقاد از کیفیت پایین آسفالت در خیابان های این کلانشهر گفت: نظارت درستی در باره آسفالت خیابان های رشت انجام نمی شود.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت جدی بر روند عملیات و توجه به کیفیت آسفالت در کلانشهر رشت، متذک: شد بایستی با نظارت جدی جلوی هدر رفت سرمایه بیت المال گرفته شود.

فرزام زاهد یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با اشاره به موضوع درگیری نیروی سد معبر با یک دستفروش گفت: نیروهای سد معبر را برای جمع کردن دستفروشان می فرستیم اما هیچ گونه پشتیبانی از این نیروها نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها بایستی برای ساماندهی دستفروشان همکاری کنند، افزود: بایستی در این باره فکر اساسی شود و یک بار برای همیشه معضل دستفروشان مرتفع شود.

وی اظهار داشت: شهرداری مسئول افراد بیکار نیست بایستی بر اساس اصولی شهر را اداره کند، اگر سایر سازمان ها انتظاراتی از شهرداری دارند بایستی در کنارش باشند.

زاهد خاطر نشان کرد: آموزش، حمایت و نظارت درست بر کار نیروهای سد معبر نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

در جلسه غروب امروز شورای اسلامی رشت، ١٠ عضو از ١١ عضو شورا حضور داشتند.

کلانشهر رشت، حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.