تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 13:08
کد خبر : 41340

انجام برق‌رسانی در ۷۷ روستای صومعه‌سرا

انجام برق‌رسانی در ۷۷ روستای صومعه‌سرا

سیدجلال سیدمحمدی در همایش تجلیل از شهرداران و دهیاران شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: دهیاران به عنوان بازوان اجرایی فرمانداری، بخشداری و در صف مقدم خدمت به مردم هستند. وی با بیان اینکه متاسفانه کمبودها و نواقصی که وجود دارد موجب شده دهیاران پشتوانه لازم را نداشته باشند، افزود: با تلاش نمایندگان امید است جایگاه

سیدجلال سیدمحمدی در همایش تجلیل از شهرداران و دهیاران شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: دهیاران به عنوان بازوان اجرایی فرمانداری، بخشداری و در صف مقدم خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه کمبودها و نواقصی که وجود دارد موجب شده دهیاران پشتوانه لازم را نداشته باشند، افزود: با تلاش نمایندگان امید است جایگاه دهیاران از نظر قانونی تثبیت شود تا در راستای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف نظام و دولت تلاش بیشتری داشته باشند.

سیدمحمدی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا با توجه به فعالیت‌های درحال انجام به کارگاه کار و تلاش تبدیل شده، خاطرنشان کرد: نقطه‌ای در شهرستان نیست که کار و فعالیت در آن صورت نگیرد و فعالیتی انجام نشود.

وی به حضور پررنگ شوراها و دهیاران در گوشه گوشه شهرستان اشاره کرد و گفت: اعلام مشکلات توسط دهیاران در حوزه‌های آب، برق و … نشان‌دهنده دغدغه دهیاران و فعالیت آنان است.

سیدمحمدی با بیان اینکه مسئولان در راستای رفع مشکلات در تلاش هستند، گفت: علی رغم مشکلات مالی و کمبودها، چرخ کار و تلاش و خدمت‌رسانی و بهره برداری از این کمترین‌ها به خوبی در حال چرخیدن است.

وی به تلاش و فعالیت‌ها و حضور میدانی نماینده مردم شهرستان در مجلس در جزئی‌ترین فعالیت‌ها برای رفع مشکلات و حضور در سطح ملی، اظهارنظرها و اعلام مواضع و مراوده با وزرا جهت کسب اعتبارات و …اشاره کرد و گفت: در سفری که هفته گذشته به سازمان همیاری‌ها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها داشتیم اعتباراتی برای شهرستان اخذ شد که نشان‌دهنده عزم جدی برای کار و تلاش است.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به حضور امام جمعه شهرستان در روستاها و مزارع شالیزاری گفت: این حضور نشان‌دهنده عزم و اراده برای همیاری با مردم و اقدامی دلگرم کننده است.

وی به وجود سه بحران آب شرب، آب کشاورزی و برق در شهرستان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهرستان‌ها با این سه مشکل در چالش است که با کمک شما رفع خواهد شد.

صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۱۵۰ روستا دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.