تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 14:09
کد خبر : 41252

مالک و مدیرعامل باشگاه داماش گیلان محروم شدند

مالک و مدیرعامل باشگاه داماش گیلان محروم شدند

اسماعیل حاجی پور مالک داماش گیلان و محمدمهدی الطافی مدیرعامل این باشگاه محروم شدند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته اخلاق آرای مربوط به دیدار جنجالی فینال جام حذفی فوتبال که بین تیم های داماش گیلان و پرسپولیس برگزار شد را اعلام کرد.

میثم محبوب افزود: دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران ۱۲ خرداد ماه در حالی در اهواز برگزار شد که حاشیه‌های تلخ پیرامون این دیدار میلیون‌ها هوادار فوتبال را سرگردان و هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه فولاد اهواز را بلاتکلیف کرده بود که سرانجام این بازی با بی نظمی های زیاد برگزار شد و در نهایت تیم داماش با نتیجه یک بر صفر مغلوب حربفش شد.

وی بیان کرد: بر اساس رای صادره، محرومیت شش ماهه و جریمه نقدی برای اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان و محمدمهدی الطافی مدیرعامل این باشگاه در نظر گرفته شده و به جز این نیز حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال به مدت پنج سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی و جریمه نقدی محکوم شده است.

محبوب بیان کرد: سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت های سازمان لیگ نیز به دو سال محرومیت و جریمه نقدی و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز به جریمه نقدی محکوم شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.