تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 11:26
کد خبر : 41206

استادیوم رستم‌آباد و استخر بانوان رودبار امسال افتتاح می‌شوند

استادیوم رستم‌آباد و استخر بانوان رودبار امسال افتتاح می‌شوند

فرماندار رودبار گفت: دو پروژه معوق استادیوم ورزشی رستم آباد و استخر بانوان این شهرستان امسال به بهره برداری می رسند. 

جارستان:

محمد صالح ضیایی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان که در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) رودبار برگزار شد، اظهارداشت: ورزش عامل صلح و نزدیکی ملت هاست و رضایت مندی، اشتیاق و تخلیه هیجان های مخرب و منفی از آثار ورزش کردن است.
وی افزود: از اینکه ورزشکاران عزیز رودباری هم مدال های افتخار ملی و بین المللی کسب می کنند، به خود می بالیم؛ آقای بهنام جلوه کاپیتان تیم ملی والیبال و خانم سارا خوش جمال فکری که اولین سهمیه المپیک بانوان را کسب کرد از افتخارات ورزشی نه چندان گذشته رودبارند.
وی ادامه داد: اکنون چلچراغ تیم ملی فوتبال کشور آقای علیرضا جهانبخش، ماشین گلزنی تیم فوتسال بانوان خانم فاطمه اعتدادی، تیم های هاکی بانوان، قایقرانی، بوکس، کشتی و دیگر ورزش ها نام رودبار را بر بلندای افتخارات می نشانند.
ضیایی همچنین گفت: دولت تدبیر و امید و در رأس آن رئیس جمهوری به رغم تنگناهای اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه نگاه ویژه ای به مقوله ورزش دارند و در شهرستان رودبار هم دو پروژه معوق استادیوم ورزشی رستم آباد و استخر بانوان رودبار امسال به بهره برداری خواهد رسید.
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: رودبار یکی از مستعدترین شهرستان ها در رشته های مختلف ورزشی است.
منوچهر جمالی افزود: در سال های اخیر همگام با توسعه زیرساخت های شهرستان رودبار در زمینه راه، آب و گاز و دیگر بخش ها در مقوله ورزش هم گام های بلندی برداشته شده است.
وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای جذب اعتبارات ورزشی استفاده کرده ام گفت: برای تجهیز و تکمیل سالن های ورزشی و زمین چمن های مصنوعی اقدامات خوبی صورت گرفته و به پیگیری ها در این زمینه ادامه خواهیم داد.
نماینده رودبار در مجلس یادآور شد: کم تحرکی سلامتی افراد جامعه را به خطر انداخته و باید تلاش کنیم با ورزش به سلامتی جامعه خود در همه زمینه ها دست یابیم.
در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های ورزش زورخانه ای و هنری، از ۸۰ ورزشکار مدال آور و دختران هنرمند رودبار تجلیل شد.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.