تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 10:44
کد خبر : 41186

دو بیمارستان در لنگرود و تالش امسال به بهره برداری می رسد

دو بیمارستان در لنگرود و تالش امسال به بهره برداری می رسد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: اهتمام داریم بیمارستان های ۲۳۱ تختخوابی در تالش واقع در غرب و ۱۳۷ تختخوابی لنگرود واقع در شرق استان به بهره برداری برسد.

جارستان:

ماکان پدرام  : بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵ هزار و۲۶۰ متر مربع با زیر بنای ۱۲ هزار و ۳۳۸ متر مربع در سه طبقه روی کرسی و با ظرفیت کلی ۱۳۷ تخت، درحال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۲ درصد در حال تکمیل است.

وی تصریح کرد: مصوب اولیه این پروژه ۹۶ تخت بودکه طی دوران ساخت براساس نیاز شهرستان به ۱۳۷ تخت افزایش یافت و با بهره برداری از آن نیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد.
وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه های بیمارستان لنگرود را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات تکمیل نهایی ساخت این بیمارستان، تجهیز آن هم در دست اقدام است.

شهرستان لنگرود با سه بخش مرکزی، کومله و اتاقور در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است

وی در خصوص بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی در دست ساخت تالش نیز بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۴ هزار و ۹۷۰ متر مربع و با زیربنای ۱۵ هزار و ۹۹۵ مترمربع بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مکان تصریح کرد: این بیمارستان در چهار طبقه احداث می شود و ارائه خدمات پزشکی این واحد بزرگ درمانی در سطح استانداردهای تعریف شده بهداشت و درمان می باشد.
پدرام با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد ریال می باشد، خاطرنشان کرد: اهتمام داریم تا این دو پروژه امسال به بهره برداری برسد.

از دو سال قبل، دو بیمارستان در لاهیجان در شرق و آستارا در غرب گیلان به بهره برداری رسیده و علاوه بر دو بیمارستان در لنگرود و تالش بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در منطقه لاکان رشت نیز در حال ساخت است.

برای ساخت این بیمارستان که تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت کار دارد، حدود ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.