تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 20:58
کد خبر : 40820

مطالبه عمومی مردم گیلان از دولتمرد گیلانی؛ آقای نوبخت اجازه ندهید گیلان دوباره سکوی ارتقای غیربومی‌ها شود

مطالبه عمومی مردم گیلان از دولتمرد گیلانی؛ آقای نوبخت اجازه ندهید گیلان دوباره سکوی ارتقای غیربومی‌ها شود

  به گزارش جارستان: با یک بررسی اجمالی از وضعیت استانداران به این نتیجه می رسیم علیرغم اینکه در سال ۹۶ گفته ‌شد سیاست دولت مبنی بر انتصاب استانداران غیربومی است اما ۸ استان هستند که برای انتصاب استاندار آن ها از نیرو های بومی استفاده شده است که اسامی آن ها را در جدول

 

به گزارش جارستان: با یک بررسی اجمالی از وضعیت استانداران به این نتیجه می رسیم علیرغم اینکه در سال ۹۶ گفته ‌شد سیاست دولت مبنی بر انتصاب استانداران غیربومی است اما ۸ استان هستند که برای انتصاب استاندار آن ها از نیرو های بومی استفاده شده است که اسامی آن ها را در جدول ذیل مشاهده می‌کنید.

با توجه به این که مردم گیلان در سال ۹۶ حُسن اعتماد خود را به دولت تدبیر و امید ثابت کرده و رای قابل توجهی را به نفع این دولت به صندوق ریختند و با توجه به رفتن استاندار پیشین گیلان این روزها همه نگاه ها در گیلان به سوی دولتمرد گیلانی عضو هیات دولت دوخته شده است.
گیلانیان از هم استانی صاحب منصب و ذی‌نفوذ خود انتظار دارند تا این بار پای حق مردم این استان ایستادگی کند و اجازه ندهد گیلان به عرصه نفوذ دیگران و سکوی ارتقای غیربومی ها تبدیل شود. قطعا آقای نوبخت شناخت کاملی از چهره های توانمند گیلان دارند و همچنین با توجه به جایگاه‌شان در هیات دولت می‌توانند زمینه‌ساز یک استاندار توانمند و بومی در استان باشند. استانداری که دلسوز مردم گیلان و این استان باشد و با توجه به شناختی که از مشکلات، معضلات، تهدیدها و فرصت های موجود در استان و همچنین از نیروهای علمی و اجرایی استان دارد بتواند گامی در مسیر رفع محرومیت ها و مشکلات موجود در استان بردارد.

جدول استانداران بومی و غیربومی در استان های ۳۱گانه:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.