تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 - 20:27
کد خبر : 39817

بازدید ۱۱ هزار گردشگر از موزه های گیلان

بازدید ۱۱ هزار گردشگر از موزه های گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: در تعطیلات عید سعید فطر۱۱ هزار نفر از گردشگران داخلی و خارجی از موزه های گیلان بازدید کردند.جارستان به نقل ازایسنا ،شهرود امیر انتخابی گفت: قلعه رودخان در ایام تعطیلات عید سعید فطر میزبان بیش از ۵ هزار نفر از گردشگران داخلی و خارجی بود.وی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: در تعطیلات عید سعید فطر۱۱ هزار نفر از گردشگران داخلی و خارجی از موزه های گیلان بازدید کردند.
جارستان به نقل ازایسنا ،شهرود امیر انتخابی گفت: قلعه رودخان در ایام تعطیلات عید سعید فطر میزبان بیش از ۵ هزار نفر از گردشگران داخلی و خارجی بود.
وی با اشاره به این که قلعه رودخان، بزرگترین دژ نظامی کشور است افزود: این منطقه در ایام تعطیلات عید سعید فطر میزبان گردشگران داخلی و خارجی بوده و رتبه اول در بازدید گردشگران از این قلعه بوده است.
امیر انتخابی گفت: در این آمارها موزه میراث روستایی گیلان با ۳ هزار ۴۶۸ نفر بازدید رتبه دوم و موزه میراث فرهنگی ماسوله با بیش ۲ هزار نفر رتبه سوم را دارا بوده است.
انتخابی اظهار کرد: موزه تاریخ چای لاهیجان ۲۴۶ نفر و همچنین موزه باستان شناسی و مردم شناسی رشت ۱۷۰ نفر بازدید کننده را به خود اختصاص داده اند.
وی گفت: قلعه رودخان مانند سال های قبل از لحاظ گردشگری پیشتاز بوده و در صدر بیشترین بازدیدکنندگان موزه های گیلان قرار دارد. 
قلعه رودخان در فاصله ۲۳ کیلو متری شهر فومن قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.