تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 23:48
کد خبر : 39578

‼️نمایش جدید سیرک گونه پارلمان شهری رشت!

‼️نمایش جدید سیرک گونه پارلمان شهری رشت!

جارستان:بازی بچه گانه افرادی که لقب عضو شورای شهر رشت را یدک می کشند،شورای رشت را به سیرکی بدل کرده که تماشاگرانش حیران نمایشی هستند که از قضا تاثیر مستقیم بر زندگی آن ها دارد. هغت ماه بلاتکلیفی شهر به علت کاندیداتوری دو عضو شورا و تابعیت محض چهار نفر از آنان که علت آن

جارستان:بازی بچه گانه افرادی که لقب عضو شورای شهر رشت را یدک می کشند،شورای رشت را به سیرکی بدل کرده که تماشاگرانش حیران نمایشی هستند که از قضا تاثیر مستقیم بر زندگی آن ها دارد.
هغت ماه بلاتکلیفی شهر به علت کاندیداتوری دو عضو شورا و تابعیت محض چهار نفر از آنان که علت آن شایعات پر رنگی را نیز شکل داده است، اینک با بازی جدیدی ادامه یافته است.
با این تفاوت که جمع شش نفره اینک مهمانی جدید را نیز در جمع خود می بیند.
شنیده ها اما خبر از چراغ سبز فردی نظارتی برای این بازی جدید نیز می دهند.شنیده ای که بعد از رایزنی مستقیم وی برای انتخاب شهردار و رفاقتهای خاص با برخی شورانشینان میتواند تا حد زیادی واقعی نیز باشد!
بازی جدید گروه حالا هفت نفره شورا اما یک حامی جدی دیگر را نیز تجربه میکند.
نماینده مجلس رشت که با حضور امیر حسین علوی احساس خطری جدی برای از دست دادن کرسی خود احساس میکند، ظاهرا به دو عضو شورا برای عدم رای به استعفا تکلیف کرده است!
از هر سوی افکار عمومی حیران تر از همیشه به نظاره این بازی جدید نشسته است، هر چند که قبل از این رفتار برخی از اعضا نشان داده که تنها چیزی که برایشان اهمیتی ندارد همین مردم و شهر رشت است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.