تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 11:23
کد خبر : 39168

گیلان رتبه سوم کشور در توسعه گلخانه ها

گیلان رتبه سوم کشور در توسعه گلخانه ها

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به رتبه سوم کشوری این استان از لحاظ توسعه گلخانه ها در سال گذشته گفت: تا پایان پارسال بالغ بر ۵۶ هکتار بر سطح توسعه گلخانه های استان افزوده شده که در حال احداث و بهره برداریست. جارستان: منوچهر پارسافر بیان داشت: اجرای طرح توسعه گلخانه

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به رتبه سوم کشوری این استان از لحاظ توسعه گلخانه ها در سال گذشته گفت: تا پایان پارسال بالغ بر ۵۶ هکتار بر سطح توسعه گلخانه های استان افزوده شده که در حال احداث و بهره برداریست.

جارستان: منوچهر پارسافر بیان داشت: اجرای طرح توسعه گلخانه ها در طول برنامه ششم و براساس سطوح ابلاغی پروژه تولید در محیط های کنترل شده گلخانه ای در برنامه اقتصاد مقاومتی انجام می شود.
وی اهداف این طرح را شامل افزایش تولید و ضریب امنیت غذایی، مصرف بهینه آب و ارتقای بهره وری آب، افزایش صادرات در جهت مثبت کردن تراز تجاری در بخش کشاورزی و اشتغال پایدار ذکرکرد.
پارسافر تعداد طرح های معرفی شده به بانک کشاورزی و سایر بانک ها در این بخش را بالغ بر ۱۱۰ طرح با سطح زیر کشت ۲۰۲ هکتار تا پایان سال گذشته عنوان و اضافه کرد: متقاضیان پس از اخذ پروانه تأسیس از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در سامانه سیتا ، برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند تا پس از بررسی به بانک عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.