تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 13:18
کد خبر : 38311

سیزده بدر اعضای شورا ،۵ عضو شورای شهر رشت راهی وزارت کشور شدند!

سیزده بدر اعضای شورا ،۵ عضو شورای شهر رشت راهی وزارت کشور شدند!

سیزده بدر اعضای شورا ۵ عضو شورای شهر رشت راهی وزارت کشور شدند جارستان :شنیده ها از این حکایت دارد که پنج عضو شورای شهر رشت جهت پیگیری وضعیت شهرداری رشت عازم وزارت کشور شدند. تا اینحایش جای شکر و قدردانی دارد که پیگیری اعضا از جلسات غیرعلنی و لابیهای غیررسمی وارد فاز عملی شده

سیزده بدر اعضای شورا
۵ عضو شورای شهر رشت راهی وزارت کشور شدند

جارستان :شنیده ها از این حکایت دارد که پنج عضو شورای شهر رشت جهت پیگیری وضعیت شهرداری رشت عازم وزارت کشور شدند.
تا اینحایش جای شکر و قدردانی دارد که پیگیری اعضا از جلسات غیرعلنی و لابیهای غیررسمی وارد فاز عملی شده و به هرحال اعضای زحمتکش شورا به این بهانه، با حدود یک ماه تاخیر ، سیزده خود را بدر می کنند.
اما بخش جالب ماجرا این است که راوی از این حکایت دارد که این اعضا پیگیر حکم شهرداری حجت جذب، عضو شورایی که صلاحیتش به دلیل نداشتن سابقه کاری ذکر شده در آیین نامه جدید وزارت کشور رد شد، هستند !!!!
شنیده می شود این سفر در پی تماس یکی از معاونین وزارت کشور با دوتن از نمایندگان مجلس رشت و ارایه راهکار و فرایندی غیر قانونی جهت جمع اوری یک صورتجلسه با امضای چند عضو شورا برای شهرداری جذب ، صورت گرفته است.
با عنایت به اینکه اکنون اعضای محترم قدم رنجه کرده اند و در ابن هوای سرد و سوزناک دل به جاده سپرده اند پیشنهاد می گردد حکم شهرداری عبدالهی ، دیگر عضو رد صلاحیت شده را هم پیگیری کنند!
همچنین جمعی از فرهیختگان و اندیشمندان و فعالین اجتماعی پیشنهاد کرده اند در این سفر تفریحی – کاری وضعیت شهرداری ثابت قدم دیگر شهردار پیشین رشت را نیز پیگیری کنند شاید فرجی حاصل شود و رشت از وضعیت بلاتکلیفی نجات پیدا کند!!
البته با توجه به نظر کارشناسی محرز و موکد یکی از اعضای با سابقه شورا مبنی بر اینکه حتی رییس جمهور هم نمی تواند مصوبات شورای شهر رشت را باطل کند! احتمال موفقیت اعضای سفرکرده و کسب دستاورد بزرگ برای شهر رشت دور از انتظار نیست!
در این میان جمعی از مردم رشت نیز با صدور اطلاعیه ای عدم حضور بقیه اعضای شورا در این سفر اکتشافی را محکوم کردند!
ماجرای انتخاب شهردار رشت و اصرار فراکسیون شش نفره بر انتخاب” یکی از خودمان” و تثبیت پروژه ” یا ما یا هیچ کس ” در میان اصحاب رسانه به طنزی تلخ و غم انگیزی بدل شده است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.