تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فروردین 1398 - 22:05
کد خبر : 38006

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از پلمپ یک موسسه غیرمجاز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در استان خبر داد. ]جارستان: پزشکی- زهره تیموری افزود: در پی گزارش های مردمی و بررسی های میدانی مشخص شد فردی بدون داشتن مجوزهای لازم در حیطه دندانپزشکی، با راه اندازی یک موسسه

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از پلمپ یک موسسه غیرمجاز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در استان خبر داد.

]جارستان: پزشکی- زهره تیموری افزود: در پی گزارش های مردمی و بررسی های میدانی مشخص شد فردی بدون داشتن مجوزهای لازم در حیطه دندانپزشکی، با راه اندازی یک موسسه در شهرستان بندرانزلی در حال ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم است.
وی اظهار داشت : با دریافت این گزارش، پس از هماهنگی با مراجع قضایی ، مکان مورد نیاز توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و نمایندگان کلانتری بندرانزلی پلمپ و پرونده فرد متخلف برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.
مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: این دانشگاه هیچ گونه مماشاتی با متخلفان حوزه درمانی که موجب به خظر افتادن سلامت شهروندان می شوند، ندارد و با متخلفان حوزه درمان برابر قانون و مقررات برخورد می شود.
انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.