تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 فروردین 1398 - 14:59
کد خبر : 37762

بازدید های نظارتی از تاسیسات گردشگری گیلان افزایش یافت

بازدید های نظارتی از تاسیسات گردشگری گیلان افزایش یافت

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان ، بازدید های نظارتی از تاسیسات گردشگری گیلان افزایش یافت . شهرود امیر انتخابی در پی اعلام این خبر گفت : طی روزهای ۲۷ اسفند ۹۷ الی هفتم فروردین ۹۸ تعداد ۸۵۱۴۵۷ خودرو با کاهش ۹.۵۶ درصدی نسبت

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان ، بازدید های نظارتی از تاسیسات گردشگری گیلان افزایش یافت .
شهرود امیر انتخابی در پی اعلام این خبر گفت : طی روزهای ۲۷ اسفند ۹۷ الی هفتم فروردین ۹۸ تعداد ۸۵۱۴۵۷ خودرو با کاهش ۹.۵۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و تعداد ۳۸۲۹۹۲۶ نفر مسافر ورودی ( زمینی و هوایی ) به استان با کاهش ۱۳.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است .
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان همچنین اعلام کرد: تعداد ۲۳۲۳۶۴۵ نفر شب اقامت در مراکز اقامتی ثابت و موقت ثبت شده است که درصد اشغال تاسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش این اداره کل ۸۰.۰۳ درصد می باشد.
امیر انتخابی در ادامه به توجه گردشگران به بناهای تاریخی استان اشاره کرد و گفت : در طی این مدت ، گردشگران به ترتیب از شهرک تاریخی ماسوله ، بنای تاریخی قلعه رودخان ، موزه میراث روستایی و موزه نظامی انزلی بیشترین بازدید را داشتند که تعداد ۱۳۲۲۲۲ نفر از موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره کل بازدید کرده اند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان افزود : میزان حضور گردشگران خارجی اقامت کننده در مراکز اقامتی نیز ۴۴۶ نفر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲.۷۴ درصد افزایش داشته است.
وی در ادامه به تاکید بر نظارت خدمات رسانی به مردم از سوی تاسیسات گردشگری اشاره داشت و گفت : تاکنون ۱۷۴۲ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۹.۰۸ درصدی روبرو هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.