تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 16:09
کد خبر : 37563

توانمندی و رشد جامعه در گرو حمایت از اقتصاد خانواده

توانمندی و رشد جامعه در گرو حمایت از اقتصاد خانواده

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – رییس و سخنگوی شورا به مناسبت روز زن و با هدف حمایت از کارآفرینی از حامیان کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار تجلیل نمودند. رییس شورای اسلامی شهر رشت روز مادر را به تمام بانوان تبریک گفت و مادر را مهمترین رکن خانواده دانست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – رییس و سخنگوی شورا به مناسبت روز زن و با هدف حمایت از کارآفرینی از حامیان کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار تجلیل نمودند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت روز مادر را به تمام بانوان تبریک گفت و مادر را مهمترین رکن خانواده دانست که همه افراد جامعه مدیون از خود گذشتگی های مادر هستند و اظهار داشت: میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها روز فرخنده ای است و برخی از انسانها از مقربترین فرشتگان الهی نیز برتر هستند و با توجه به آموزه های قرآن کریم خانم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها افضل زنان جهان است و به مناسبت روز میلاد نور ولایت در جمع بانوان کارآفرین حضور پیدا کردیم.

سید امیر حسین علوی با ابراز خرسندی از دغدغه مند بودن مسئولین طرح گیل بانو این پیگیری ها و نگرانی ها را نشان از اهمیت موضوع در نظر مسئولین طرح دانست و تصریح نمود: شکل گیری گیل بانو به دلیل ظرفیتی بود که موسسه ایزد دوستان در خود برای انجام کارهای بزرگ به وجود آورده است.

رییس شورا نوآوری را به عنوان یکی از عوامل موفقیت هر پروژه ای دانست و افزود: یکی از نقیصه هایی که موجب شکست پروژه هایی به مانند این پروژه است، اصرار به استفاده از روشهای سنتی است که در عصر تکنولوژی این شیوه کار محکوم به شکست می باشد و خوشبختانه در پروژه گیل بانو نوآوری و ایده های خلاقانه در مرحله تولید و مرحله فروش از ارکان اصلی کار موسسه ایزد دوستان می باشد و این شیوه الگوی مناسبی از یک کار مشترک با شهرداری و استانداری می باشد که با یک سبک متفاوت محصولات سنتی به شکلی جذاب در اختیار همشهریان قرار میگیرد و از ملزومات موفقیت چنین طرح هایی همکاری و همراهی مسئولین است که در مجموعه شورا این حمایت برای چنین طرح های نوینی برای پشتیبانی از بانوان سرپرست خانوار وجود دارد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اهمیت اقتصاد خانواده اظهار نمود: در شرایط اقتصادی که کشور در آن قرار دارد، توجه به اقتصاد خانواده بسیار با اهمیت است و به رشد و توانمندی جامعه کمک میکند و این نوع مسایل برای شورای شهر نیز اهمیت بالایی دارد که طرح هایی از این دست مورد حمایت شورا نیز می باشند.

سخنگوی شورای شهر رشت نیز روز ولادت خانم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر را به همه بانوان و الخصوص به همسر شهید گلستانی که در مراسم نیز حضور داشند، تبریک گفت و بیان داشت: پروژه گیل بانو را که در یکی از پارک های سطح رشت به اجرا در آمده را تجربه ای دانست که در شهرهای دیگر با موفقیت اجرا شد و در شهر رشت نیز نیاز به زیرساخت ‌ها و همکاری و تعاملات بود که این خلا مرتفع گردید که خوشبختانه این پروژه با هدف حمایت از کارآفرینی و همچنین بانوان سرپرست خانوار در شهر رشت نیز شروع به کار نموده و می توان در پارک های دیگر نیز از این تجربه استفاده نمود.

فاطمه شیرزاد با اشاره به لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها افزود: استفاده از ظرفیت های موجود در محله و راه اندازی بازار هفتگی از جمله راهکارهایی است که در موفقیت این طرح موثر است.

رییس کمیسیون بهداشت شورا، خصلت مهربانی و اجتماعی بودن مردم محله رودبارتان و همچنین موقعیت مکانی محله را به عنوان یک پتانسیل دانست که می توانند به عنوان ظرفیت های محله در هر طرحی مورد استفاده قرار گیرند.

در پایان از بانوان کار آفرین تجلیل صورت گرفت و از ساختمان گیل بانو بازدید به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.