تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 11:18
کد خبر : 37543

از شکایت در دیوان عدالت تا انحلال شورای پنجم

از شکایت در دیوان عدالت تا انحلال شورای پنجم

جارستان:بعد از عدم پذیرش حامد عبدالهی و حجت جذب دو شهردار منتخب فراکسیون شش نفره شورای شهر رشت از سوی وزارت کشور و بلاتکلیفی ۷ ماهه شهرداری این شهر،همگان انتظار حرکت منطقی وبه دور از احساس شورانشینان و ایجاد وحدت در راستای تعیین تکلیف فوری وضعیت شهرداری رشت را داشتند. صحبتهای احمدرمضانپور لیدر فراکسیون مذکور

جارستان:بعد از عدم پذیرش حامد عبدالهی و حجت جذب دو شهردار منتخب فراکسیون شش نفره شورای شهر رشت از سوی وزارت کشور و بلاتکلیفی ۷ ماهه شهرداری این شهر،همگان انتظار حرکت منطقی وبه دور از احساس شورانشینان و ایجاد وحدت در راستای تعیین تکلیف فوری وضعیت شهرداری رشت را داشتند.
صحبتهای احمدرمضانپور لیدر فراکسیون مذکور در شورا و نوید شروع دور جدید وحدت و همدلی، همه و همه بارقه عبور از بحران مدیریتی در رشت را در اذهان تقویت کرد.
حالا اما شنیده ها حکایت از آن دارد که حجت جذب که در جلسه آخر شورای شهر نیز غیبت داشت ، نسبت به تصمیم وزارت کشور در خصوص عدم احرازش برای شهرداری رشت، مبادرت به طرح شکایت در دیوان عدالت اداری نموده و مترصد است با اخذ دستور موقت فعلا از انتخاب شهردار جدید برای رشت جلوگیری کند.
هرچند رجوع به محاکم محترم قضایی و تظلم خواهی حق هر فرد ایرانی است ،اما فارغ از صدور فوری و احتمالی دستور موقت ! با توجه به ماهها زمان فرسایشی در روند رسیدگی به این موضوع، به نظر میرسد این بار هم در عمل از ” وحدت” خبری نیست و حالا دیگر میرود ظن انحلال شورای شهر رشت تبدیل به یقین شود.
حتما بعدها از رمضانپور و برخی از یارانش خواهیم پرسید بالاخره مسئولیت این بلاتکلیفی ۷ ماهه و حالا احتمالا انحلال شورا با چه فرد یا افرادی خواهدبود؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.