تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 - 21:09
کد خبر : 37490

قطار شورای پنجم در پرتگاه انحلال

قطار شورای پنجم در پرتگاه انحلال

پس از گذشت بیش از هفت ماه از فقدان حضور شهردار در شهری پر حاشیه و با انباشت مطالبات، همچون رشت انتخاب دوم منتخبین شهروندان در پارلمان محلی نیز به ثمر ننشت و وزارت کشور صلاحیت گزینه دوم را نیز چون شهردار منتخب اول رد کرد! این وضعیت در حالی است که با توجه به

پس از گذشت بیش از هفت ماه از فقدان حضور شهردار در شهری پر حاشیه و با انباشت مطالبات، همچون رشت انتخاب دوم منتخبین شهروندان در پارلمان محلی نیز به ثمر ننشت و وزارت کشور صلاحیت گزینه دوم را نیز چون شهردار منتخب اول رد کرد!

این وضعیت در حالی است که با توجه به زمان بندی موجود و فرصتهای از دست رفته یازده عضو شورای شهر در موقعیتی حساس و استثنایی در یک قدمی انحلال قرار دارند و در صورتی که تمایل به این اتفاق ندارند باید با پرهیز از اختلافات گذشته به روند انتخاب شهردار تسریع بخشیده و گزینه ای مورد وثوق همگان را انتخاب و به وزارت کشور معرفی کنند.

حال باید دید پروسه پر تنش انتخاب شهردار رشت که این روزها به نقل محافل ملی نیز بدل شده و بیش از همه رشتوندان را کلافه کرده است با تدبیر و همدلی اعضای شورا حل خواهد شد و یا قطار شورای پنجم در دومین سال حرکت خود به پرتگاه انحلال سقوط خواهد کرد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.