تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 14:24
کد خبر : 37429

وباز فراکسیون شش نفره و باز روزی از نو…!

وباز فراکسیون شش نفره و باز روزی از نو…!

جارستان:پس از امضای اولیه حکم شهرداری جذب در روز پنجشنبه هفته گذشته، با توجه به شرایط حقوقی خاص و بررسی مجدد امر موضوع به طور کامل ملغی گردید. البته جذب استعلامهای مثبت مراجع ذیربط را در پرونده خود داشت و صرفا از حیث عدم انطباق با شرایط آیین نامه ابلاغی هیات وزیران حایز شرایط تشخیص

جارستان:پس از امضای اولیه حکم شهرداری جذب در روز پنجشنبه هفته گذشته، با توجه به شرایط حقوقی خاص و بررسی مجدد امر موضوع به طور کامل ملغی گردید.
البته جذب استعلامهای مثبت مراجع ذیربط را در پرونده خود داشت و صرفا از حیث عدم انطباق با شرایط آیین نامه ابلاغی هیات وزیران حایز شرایط تشخیص داده نشد.
قطعا مسئولیت ۷ ماه بلاتصدی بودن شهرداری رشت و وضعیت بحرانی این روزهای مدیریت شهری با انتخاب گزینه هایی که در عین احترام به ایشان فاقد شرایط مصرح قانونی بودند ،برعهده رمضانپور و سایر اعضای فراکسیون ۶ نفره شورای شهر میباشد.
چرا که بارها و بارها افراد دلسوز و آگاه به طور رسمی و غیررسمی تذکرات لازم درباره عدم تایید افراد منتخب را به فراکسیون شش نفره داده بودند. حتی دو تن از اعضای شورا در صحن علنی این مساله را متذکر شدند که مسوولیت این اتلاف وقت با اعضایی است که خود را علامه دهر و کارشناس ارشد حقوق و قانون می دانند، اما پافشاری عجیب و خودخواهانه ائتلاف شش نفره بر انتخاب یکی از خودمان ، رشت را در استانه سال نو دچار بحرانهای جدی کرده است.
بدین ترتیب باز روزی از نو و باز فراکسیون ۶ نفره و انتخابی که شاید اینبار منتج به انحلال کامل شورای شهر رشت شود.
بعضی از محافل از فرامرز جمشید پور و چیتی به عنوان اصلی ترین گزینه های این گروه یاد میکنند.
جمشیدپور یکی از سرشناسترین مدیران شهرداری رشت است که در ماجرای نامه ی خودم به خودم شهرتی ملی یافت و نام رشت و شهرداری رشت را در صدر اخبار طنز ایران قرار داد!
جمشید پور نزدیکی ویژه ای با اسماعیل حاجی پور دارد اما عملکرد عجیب او در دوران سه ماهه سرپرستی شهرداری و تصمیمات مدیریتی شتابزده که تقریبا هیچ سرپرستی جرات و جسارت انجام آنان را نداشته از یک سو و انتقاد جدی فرهام زاهد در مصاحبه با روزنامه قانون در هفته گذشته از عملکرد جمشیدپور کمی از شانس او می کاهد.
چیتی ، دیگر گزینه محتمل این ائتلاف ، گزینه اصلی احمد رمضانپور به شمار می رود. هرچند منتقدین اعتقاد دارند با رفتار و صراحت و تاکید رمضانپور بر تایید جذب بر خلاف نظر بسیاری از کارشناسان سیاسی و حقوقی کشور!! هر کسی جای او بود این روزها قطعا استعفای خود را از تمامی سمتهای مدیریتی تقدیم مردم رنجور رشت می کرد اما ظاهرا توانایی ایشان از روایتهایی که درباره سنگ پای قزوین حکایت می شود نیز بیشتر است و همچنان مصمم است برای اینده غم انگیز این شهر تصمیم بگیرد.
چیتی ، سوابق مدیریتی متعددی در کارنامه دارد اما در حوزه مدیریت شهری و شهرداری سابقه قابل اعتنایی ندارد و بسیاری از کارشناسان و فعالین مدیریت شهری هیچ شناختی از وی ندارند.
حال باید دید در اندک زمان باقی مانده این شش نفر که ( متاسفانه )سرنوشت آینده این شهر با تصمیمات ایشان رقم می خورد این بار چه نسخه ای برای این شهر مریض و غمگین می پیچند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.