تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آذر 1397 - 23:32
کد خبر : 37041

راهکاری برای خروج از بحران/محسن باقری شانس جدی شهرداری رشت

راهکاری برای خروج از بحران/محسن باقری شانس جدی شهرداری رشت

جارستان:با ارسال نامه وزارت کشور و منتفی شدن شهرداری فرد منتخب شورای پنجم،دوباره و در اندک زمان ۱ ماهه تا اتمام دوره دوم سرپرستی این نهاد،شورانشینان آماده انتخابی مجدد و گزینشی نو خواهندشد تا بالاخره پی از شش ماه، کشتی پرتلاطم شهرداری رشت سکاندار خود را بشناسد! در همین حال شنیده میشود با توجه به

جارستان:با ارسال نامه وزارت کشور و منتفی شدن شهرداری فرد منتخب شورای پنجم،دوباره و در اندک زمان ۱ ماهه تا اتمام دوره دوم سرپرستی این نهاد،شورانشینان آماده انتخابی مجدد و گزینشی نو خواهندشد تا بالاخره پی از شش ماه، کشتی پرتلاطم شهرداری رشت سکاندار خود را بشناسد!
در همین حال شنیده میشود با توجه به حضور مجدد یکی از مدیران برجسته اصلاح طلب کشوری در رشت،امکان و شانس انتخاب وی و تعیین تکلیف شهرداری رشت جدی تر شده است.با توجه به عدم رای رمضانپور ،زاهد و حاجی پور به جمشید رسایی و ترجیح عبداللهی بر وی و البته حالا سکوت رسایی،اخبار از تمایل باقری برای ورود به این عرصه و احتمال بالای موفقیتش حکایت میکند.چرا که فارغ از ۴ اصلاح طلب شورا ،احتمال تمایل برخی از اعضای دیگر شورا چون عبداللهی ،جذب ،رسولی و..هم به او جدی خواهد بودتا شاید راهکاری برای عبور از بحران فعلی شهرداری رشت رقم خورد.
محسن باقری چناری متولد ۱۳۴۰، دارای ۲۵ سال سابقه مدیریتی در شرکت مخابرات و بخش خصوصی بوده و از جانبازان بالای ۵۰ درصد دفاع مقدس می باشد.
وی در سال ۱۳۷۶ با آغاز کار دولت اصلاحات با توجه به سابقه ی کار در سمت های معاونت فنی، نگهداری و بهره برداری و حوزه مالی اداری به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره ی شرکت مخابرات گیلان منصوب شد.
از دیگر سمت های او می توان به مدیر کلی تعاون استان گیلان نیز اشاره کرد.
باقری چناری تا همین اواخر مدیرعامل ابرشرکت اپراتور چهارم بود که با تغییرات روی داده از این سمت خداحافظی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.