تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آذر 1397 - 13:32
کد خبر : 36983

مقایسه عملکرد علیپور و رمضانپور/وقتی که علیپور درس اخلاق میدهد

مقایسه عملکرد علیپور و رمضانپور/وقتی که علیپور درس اخلاق میدهد

در نزدیک به دو سالی که از شورای شهر رشت گذشته کنش های متفاوتی را از سوی اعضای شورای شهر در مسائل و جریانات رخ داده شاهد بوده ایم. اینک اما با تشکیل فراکسیونی شش نفره بحث ریاست این گروه و رقابت بین علیپور و رمضانپور توسط رسانه ها مطرح شده است. اینک اما نگاهی

در نزدیک به دو سالی که از شورای شهر رشت گذشته کنش های متفاوتی را از سوی اعضای شورای شهر در مسائل و جریانات رخ داده شاهد بوده ایم.
اینک اما با تشکیل فراکسیونی شش نفره بحث ریاست این گروه و رقابت بین علیپور و رمضانپور توسط رسانه ها مطرح شده است.
اینک اما نگاهی به کارنامه این دو عضو شورا نشان از رقابتی پایاپای بین آنها دارد.
کنش های مشترک و نظرات هماهنگ بین علیپور و رمضانپور نشان داد که هر دوی این نفر در سطح یکسانی از نظر عملکردی قرار دارند، اما نقطه افتراق علیپور از رمضانپور شایددر سعه صدر وی در برخورد با رسانه ها و نقدهای منتشر شده است.
علیپور نشان داده که شایدبر خلاف رمضانپور به خوبی بسیاری از نقد های رسانه ای را پذیراست و از تعامل خوبی با آنها نیز برخوردار است.

علیرغم اینکه نقدهای منتشر شده در رسانه ها از وی گاهی با تندی و صراحت زیادی هم همراه بوده وی هیچگاه اقدام به ….و یا اعتراض شدید اللحن به خبرنگاران ننموده و حتی در موقعیت های حساس تنها با روی گشاده و لبخند با خبرنگاران و سایر اعضا برخورد کرده است.
علیپور حتی زمانی که در کمسیون صد نتوانست آرای لازم را کسب کند تنها سکوت پیشه کرد.
از سوی دیگر اما رمضانپور نرگسی بارها نسبت به عدم حضورش در کمسیون بودجه معترض گردیده و ظاهرا در آخرین مورد بعد از انتشار یک نقد رسانه ای خواستار تادیب یک خبرنگار از سوی رییس شورا گردید.
رفتاری که یک بار دیگر هم مسبوق به سابقه است.
به این ترتیب شاید نکته برتری علیپور بر رمضانپور را بتوان همین روی گشاده دانست، جایی که علیپور به همگان درس اخلاق داده و نشان داد که گزینه شایسته تری برای ریاست فراکسیون مورد نظر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمود چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۸:۵۵

دقیق و بجا